babjorn Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ikke sånn universal håper jeg, men så klart smak å behag Bg-luka blir jo pussa opp å pakka ser jo stor nok, så kan nok stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ja, Glenn goes fast & furious style med denna kan du tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Det er nok en slik en ja Hand sendte meg bilde av den nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Man vet jo aldri, ofte folk blir påvirka av film Nei regner ikke med det, spennende er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 haha må si det er gøy å se folk spekulere av ALLE ting som kan være i esken så gjetter dere en alu vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Om du setter på en spoiler, så slipper du ihvertfall å drasse med deg en handlevogn når du skal på butikken! Men jeg håper det er noe bedre enn en spoiler i den eska di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 hmm... du har jo senkesett/coilovers, felger, fangere... esken er for liten til å være bakfanger, kanskje eksos og m-tech diffusor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kanskje leppa som skal være under frontfangeren? Pakken ser jo relativt tynn ut Og jeg så ikke leppa på det andre bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kanskje leppa som skal være under frontfangeren? Pakken ser jo relativt tynn ut Og jeg så ikke leppa på det andre bildet. Godt mulig. Men når jeg bestilte leppe, da den lille, så var esken litt breiere å noe flatere (hvis jeg ikke husker feil). Å er vel litt tyn, til å være eksos ? Må vel være m-tech diffusor som Tzunami skriver kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 hehe Erik vinner manglet rett og slett leppa til front fageren. bestillte org fra GS med skruer og klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 10 poeng til meg! Godt du kjøpte den også, ellers er ikke fangeren no særlig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Jeg som hadde håpet på aluvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 10 poeng til meg! Godt du kjøpte den også, ellers er ikke fangeren no særlig å se på HELT ENIG! den ser jo ut som noe riger drit Jeg som hadde håpet på aluvinge Du får sette alu vinge på vogna de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Tenker å montere det oppå takspoileren, for å virkelig få mest mulig downforce pluss catkiller med støttestag, halvmeter med breddere, og matchende spacere Hwis ikke do will, så will jai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Delene får ligge i stua frem til påske kofferten ble montert idag og fargen ser veldig lik ut (heldigvis). Vaske bilen i morgen for å se det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå