Glenglen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Da har bilen vert på EU kontroll samtidig som jeg tok 4 hjul sjekk for å få coiloversa inn i vognkortet Følgende "feil" var på bilen: -solfilm på hovedlykt ( 2 ) -coilovers ikke godkjent ( 2 ) -Manglet varseltrekant ( 1 ) -Bremset ikke likt på brekket ( 2 ) Fikk beskjed om å rive av filmen og kjøre med brekket litt på for å slite brekket likt Nå skal det nevnes at jeg ALDRI bruker håndbrekk, kun når jeg står på en ferje. det som var årsaken trodde han. Ellers veldig fornøyd med utfallet Bilen er en drøm og bare snill mot meg! Får legge ved et lite bilde av verksted / godkjennings modus på bilen da lillebror sine GS Star som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Selger GS hjulene mine viewtopic.php?f=18&t=266987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Bremsebånd og moteringskit til brekk bestilt da blir det nytt håndbrekk til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Likære Glenn (litt høy men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Fin bil! Har sett den ute på vift i Tbg-området av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå