Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Jeg har ett sett med bremser fra en delebil. De er da en god del større en de bak på min bil. E38 begge deler. Det jeg da lurer på, kan jeg ta de bremsene med kalippere som satt bak på delebilen å sette på bak på min? Tenker både kosmetisk og bedre bremser...
D.Toft Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 ville i såfall byttet dem fremme, sikkert større dem og. og sjekket bremsesylinderen, den er sikkert større på delebilen, isåfall bytt den og KANSJE man må bytte nav og, men der kan man sjekke delenr i etk
Robin L Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Hviken motor har de vært i delebilen da? Du har sikkert de fire stemplet bremo bremsene framme?
Kjexx Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 Det er 728 begge 2. Men bremsene bak kunne vel vært på 316.. Tenkte å sette bremsene forran fra delebilen bak på den jeg bruker..
Robin L Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 hmm, ok. tviler på at det går egentlig men. men du kan jo måle skivediameter og avstand mellom monteringsboltene på kalipterene osv.
HMW Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Høres ut som et noe spesielt prosjekt du er meget heldig om dette skulle passe over..noe jeg tviler på.
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Mulig det er spesielt, men ingen som vet..
Lars89 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Har jo minimalt med bremsekraft bak uansett. Er jo en grunn til at bakbremsene ruster i filler på nesten alle biler. Man får det jo til å passe med braketter osv, men er ikke noe poeng mtp bremsekraft Skal du ha bedre bremser så oppgraderer du foran først
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Er ganske store de på 7serie da. Tenkte at det så finere ut inne i felgen jeg se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå