Hangmanibal Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 min e30 viser 10 feil også. kompis sin e34 viser 9-10 feil. gikk utifra at det var sånn på gamle biler men dekk str har sinn effekt på dette og. Ja det har det nok, men tror ikke det går igjennom eu godkjenning Hva er det du snakker om? At en feilvisning på 10km/t ikke går igjennom godkjenning? Det er 2 punkt som kan anmerkes ved PKK: virker ikke og åpenbar feilvisning. 10 km/t er ikke åpenbar feilvisning. Mange splitter nye biler som kommer med såpass feilvisning i 80 km/t... Ja okei, greit å vite!
John Kr Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Speedometret skal vise 10 % feil, dette gjelder alle bilmerker, dvs 10km/h feil ved 100 km/h. Dette kan rettes noe opp dersom ønskelig med å endre (øke) dekkdimensjonen (omkretsen) noe (ett hakk opp).
Hangmanibal Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Ja da viser speedometeret mitt 20km/h for mye.. Og det er i overkant mye spør du meg
BmwM46 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har 19" hjul på min e46 å da viser det helt korrekt ! Så tviler på at din viser 20 feil på din dekk dim Har du ikke gps eller mobil du kan bruke som speedometer så finner du jo fort ut hvor galt det er
Hauso Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 deal with it! Alle biler viser feil i større eller mindre grad. Prøv i såfall å bytte giver i diffen. Er jo veldig greit når du vet det, bare å "regne" ut riktig fart..
bmw-520i Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 hva er egentlig problemet ? jeg syns ikke det er et problem i det hele tatt, er bare og kjøre litt fortere
Hangmanibal Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 hva er egentlig problemet ? jeg syns ikke det er et problem i det hele tatt, er bare og kjøre litt fortere Hehe, jaja det går egentlig helt fint, men trodde ikke det gikk igjennom eu godkjenning, men det gjør det! Blir litt nervøs når jeg passerer en fotoboks
Lars89 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hvorfor blir du nervøs forbi fotobokser? Speedometeret viser jo for MYE, dvs at så lenge du følger fartsgrensa iflg speedo så ligger du 10 km/t UNDER fartsgrensa
Hangmanibal Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Hvorfor blir du nervøs forbi fotobokser? Speedometeret viser jo for MYE, dvs at så lenge du følger fartsgrensa iflg speedo så ligger du 10 km/t UNDER fartsgrensa Joda helt riktig det lars, men jeg kan fortsatt ikke stole på speedometeret
bmw-520i Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 alle biler viser litt feil. så vis du ikke stoler på det så får du vel begynne og gå vis du stoler på skoene dine^^
Alpejohn Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Min E39 viser også nøyaktig 10 feil, og det med samma faen hvilken dekk som står på! (Kan jo være at alle dekka jeg har hatt har vært av samme dia da men.. ) Men på det digitale speedometeret på kjørekomp viser den 100% rett, samme som GPS.. Så bilen vet AKKURAT hvor fort den beveger seg men manipulerer signalet ut til nåla Syns det er jævla irriterende, for vis jeg skal ligge i 60 på speedometeret (rett skal være rett), så ligger det ALLTID en bil å presser bak meg fordi jeg kjører for sakte... Så nå ligger jeg på 70 og konstant 10 over grensa på speedo.. Folk som sitter på brøler til meg før fotobokser fordi de tror jeg kjører for fort... Ganske irriterende...! Hadde det vært 5-6 km så vil jeg si det er mer normalt..
Hangmanibal Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Min E39 viser også nøyaktig 10 feil, og det med samma faen hvilken dekk som står på! (Kan jo være at alle dekka jeg har hatt har vært av samme dia da men.. ) Men på det digitale speedometeret på kjørekomp viser den 100% rett, samme som GPS.. Så bilen vet AKKURAT hvor fort den beveger seg men manipulerer signalet ut til nåla Syns det er jævla irriterende, for vis jeg skal ligge i 60 på speedometeret (rett skal være rett), så ligger det ALLTID en bil å presser bak meg fordi jeg kjører for sakte... Så nå ligger jeg på 70 og konstant 10 over grensa på speedo.. Folk som sitter på brøler til meg før fotobokser fordi de tror jeg kjører for fort... Ganske irriterende...! Hadde det vært 5-6 km så vil jeg si det er mer normalt.. Hehehe, ja samme greien hos meg! Egentlig ganske greit å ha alt i orden
Hangmanibal Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 alle biler viser litt feil. så vis du ikke stoler på det så får du vel begynne og gå vis du stoler på skoene dine^^ alle biler skal vise litt feil, men min bil viser jo ekstremt mye feil!! Eg stoler ikkje på skoene mine, sålen er løsnet bak på foten av all trakkingen, vet du hvordan man fikser dette? heh Peace
bmw-520i Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 litt superfiks og en stift så er du opp og går igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå