PenguiN- Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Noen som jobber med dette her eller har gode kontakter innenfor dette ? Skal ha 2 ruter tonet på min E60 chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Dette tar du selv, om det da ikke er på bakruta, da den er kinking å komme til. Men hvor ble det av SXen da? chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er jo profflagt på bakre ruter så da orker jeg ikke å legge selv :/ den ble solgt på fredag kjenner du noen som toner vinduer?? chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Bilruta carglass tar tusen per rute chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er klar over det, men er det bare jeg som synes det er stivt ? chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Er klar over det, men er det bare jeg som synes det er stivt ? nei, jeg synes også det er passe stivt!. det er jo faktisk en jobb som tar maks 30 min!. grei timebetaling fra deres side ja! chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Ja, nei jeg kjenner ingen som gjør det billigere enn de firmaene tar. Jeg skulle ha gjort det på min bil, og da skulle alle ha 6500,- for alt bak B-stolpen. For dyrt! Kjøpte film fra danmark og satte på sjøl. 5 timer arbeid å 1100,- i film. chrisrosendahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå