Dal-z Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 heisann, har et sett gs hypertrack 8,5 og 9,5 x 19" på bilen min og skal godkjenne de i samme slengen som senkesettet. noen som vet hvor jeg finner tak i papirer på disse felgene, om jeg i det hele tatt trenger? og nei, jeg kan ikke bare ringe gs, ettersom jeg er utenfor telefondekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Hva med å sende en mail? post@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 de gangene jeg har sendt mail til gs har de pleid å være veldig treig å svare.. anyhow, sender en ny nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Fikk du godkjent dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 kom aldri så langt at de ble skrevet inn i vognkortet, men det skal gå uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Jeg fikk skrevet inn 8,5x19 og 9,5x19 Silvertrack i vognkortet på min E39 uten problem. Essensen i å få gjort noe slikt uten dokumentasjon er at oppsettet ser nogen lunde fornuftig ut (les: dropp stanceworks stilen) og at du på forhånd har "søkt" om hjulbytte til Statens Vegvesen. Oppfører man seg greit og ter seg normalt får man til det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har kjøpt 19" Gs-hypertrack 8.5 og 9.5.. skal ha 235/35/19 foran og 275/30/19 bak.. Skal stå på en E39 Touring, med lett senk 40/20.. Tror dere dette går greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har kjøpt 19" Gs-hypertrack 8.5 og 9.5.. skal ha 235/35/19 foran og 275/30/19 bak..Skal stå på en E39 Touring, med lett senk 40/20.. Tror dere dette går greit? Det kommer nok helt an på ettersom E39 touring aldri har blitt levert med forskjellig bredde på hjulene. Ergo er du nødt til å ha en eller annen form for dokumentasjon som viser at E39 touring er godkjent med bredere dekk bak enn foran. Det beste kan imidlertid være å skrive en lett "søknad" hvor du ytrer ønske om å få godkjent felger og dekk, samt senkesett. Greier du å fremskaffe TÜV eller annen dokumentasjon på tilsvarende hjulstørrelser (les: ET, bredde osv) bør og kan det i mange tilfeller være god nok dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hjelper nok ikke med no fra gs tror jeg, men om du får et skriv fra bavaria om at bredde,innpress og dekkdim er godkjent på den bilen du vill ha det godkjent på så er det barebå godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå