Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - BMWCCN Vårtreff


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si det men en gang, jeg er ikke fan av Stance. Men eller så synes jeg bilen er riktig så pen og clean, artig at de gule lyktene er originale, dette er jo noe alle tar for gitt at er ettermontert :) Godt du setter den bort for vinteren, denne er for fin til å vinterkjøres ;)

Takker! :) Veivesenmannen syntest ikke det samme..

Du vet de fleste som jobber hos Biltilsynet har gitt opp livet og dets gleder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Følger med! :)

Kjekt å høre:)

 

Jeg må bare si det men en gang, jeg er ikke fan av Stance. Men eller så synes jeg bilen er riktig så pen og clean, artig at de gule lyktene er originale, dette er jo noe alle tar for gitt at er ettermontert :) Godt du setter den bort for vinteren, denne er for fin til å vinterkjøres ;)

Du vet de fleste som jobber hos Biltilsynet har gitt opp livet og dets gleder.....

Stance eller ikke er smak og behag det, selv liker jeg den stilen godt! Så lenge det ikke blir FOR mye.. Tusen takk for det! Er en artig detalj de lyktene ja :)

Og denne bilen skal aldri bli vinterkjørt i mitt eige isåfall :)

 

Jepp.. Det er dessverre sant

Skjørta og vingen min kom på rett bil ser jeg! :D

Hehe, jepp! :) Takk for handelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en formening om 3.73 utv er for tungt til en 320i? :) Har hatt 3.45 og det var drøyt tungt, og har hatt 4.27 og det var litt for lett igjen.. Er egentlig ute etter 3.91 evt 4.10, men har et greit tilbud på en 3.73 diff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller det så stor rolle med den "perfekte" diffen på en 320 da ? hadde ikke tenkt så mye på det jeg hvertfall.

 

Har forøvrig, kanskje en 3,91 tilovers etterhvert.

 

Er vell greit og få tak i den mest idielle diffen når jeg skal legge litt penger i det å overhale den..

Send gjerne en PM med info om du vil :-)

Hadde 3.73 på min, fungerte greit! Men hadde også noen ekstra ponnier under panseret, som sikkert kompenserte for den litt tyngre utvekslingen :P

Okey! :) Du hadde litt ekstra gamp under panseret ja. Men satser på det ikke blir ALT for ille :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Har et 325/318is understell til salgs,så får du 51mm beina fremme pluss skive bremser bak,diffen har brems og kommer fra en delebil det sto m3 understell på men kan ikke garantere at det er en m3 diff,er ikke sikker på utveksling.send en pm om innteresse(grei bil du har fått deg O:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - BMWCCN Vårtreff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...