Eystein Ose Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 De passer overens fra preface til facelift? Supert! Frakta betaler jeg gledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 har bryter jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 har bryter jeg:) Skal ha da? om jeg får en gratis med Jørgen er jo det greidest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg mener og å ha brytere liggende du kan få, hvis du ikke gidder å vente på sjøulken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 De hadde jo vært enda bedre! Er vell hele "panelet" jeg må ha? Siden bryteren på bilen min er hel. Bilde av en kompis sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 kan sende den gratis til deg , send adr osv på PM , klart du må ha grøftelysbryter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Pm sendt! Er helt sjokkert over hvor gavmilde folk er på dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Da blir d ordning ser jeg Jeg er ikke hjemme, så får ikke sendt den enda uansett.. Viktig å hjelpe en bmw-kammerat vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Gult er kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Ja! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Blir knall har sansen for gule tåkelykter på FL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Da var begge grøftelysene blitt gule. Har også gått til innkjøp av kvite blinklys framme. Vurderer å foliere desse også gule Fikk låne meg et mtech ratt fra en kompis, noen som vet om det passer? Og hvilket ratt det er? Han trodde det stammet fra e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Ta av dekselet under rattet og dytt ut tåkelysbryteren fra innsia Er bare den lille bryteren du trenger å bytte. Ang rattet så er det et M-Tech 2 ratt som man også får til E30. Men de kom i E36 også, å de passer vel ikke om jeg ikke husker feil, så du må få tak i ett som har sitti i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 har funnet ut at det er nokk å bytte bare bryteren ja! Ratte passet ikke :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Ratt fra E34 passer vel i E30! Men ikke E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå