Tzunami Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Det blir somsagt over lengre tid blir å spare opp deler første året, og kjøre den original først, så blir det å slenge på masse goddeler på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da kan det nevnes at bilen har kommet noe nærmere bakken samt fått 15mm spacere forran. Legger ved et bilde for å demonstrere, bilde lyver litt, men nøkkelen står AKKURAT ikke inntil fangeren på helt flat asfalt Kan også nevnes at dette som kjent er en facelift fanger, som bygger mindre ned enn hva f.eks en M-fanger gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Nice!! Blitt dritpen denna nå Kommer seg Ja, blir keen på skamlav non-mtechbil jeg nå :S Du får satse på skamlav uten M-tech på din fremtidige touring da Ja, blir keen på skamlav non-mtechbil jeg nå :S Nei. Men pen bil! hadde ikkje trudd det skulle bli så bra uten m-tech, men står fortsatt på mitt, denne hadde blitt dobbelt så bra med M-tech, samma om naboen har det eller ei. Kan jo kjøpe M-fangere og bytte sånn av og til da? Godt det er noen som er enige med meg! Spiller ingen rolle hvor mange som har det, man bygger da for pokker ikke bilen for at alle andre skal bli fornøyd Men som tidligere nevnt, så er jeg glad i facelift looken, eneste jeg ikke kan fordra er at eksosen sitter skjult bak bakfangeren. Nå skal de sies at tidenes e39 er sølv, facelift og uten m Hvordan kan fordra skjult eksos? det er jo beste med hele bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Nå skal de sies at tidenes e39 er sølv, facelift og uten m Hvordan kan fordra skjult eksos? det er jo beste med hele bakfangeren Jeg antar at du sikter til Pavel sin på StanceWorks Jeg vil ha 2 blanke 76mm enderør som stikker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Har rest selv, aldri brukt den da men har faktisk brukt heller få av knappene der :S Har klødd meg en del i hodet av den et par måneder jeg også, men fant ut at den faktisk er veldig grei. Brukte den senest igår. Genialt hvis man skal parkere bilen en liten halvtime time når det er kaldt ute. Fortsatt god lunk i bilen når jeg kom ut igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Jeg bruker rest knappen mye på vinteren. Smart funksjon. Bilen din er lav gitt. Hehe. Kommer du ned på bristolgarasjen når den er så lav? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 rest knappen e genial.. skulle kunnet valgt virken av det som f.eks 1 time.. me sviver nok til den holder lunk i bilen nå en er på handling elle liknende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Jeg bruker rest knappen mye på vinteren. Smart funksjon. Bilen din er lav gitt. Hehe. Kommer du ned på bristolgarasjen når den er så lav? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Kommer ned i garasjen ja, men ikke uten å subbe! Frontfangeren tar godt nedi både på vei opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 ser ud så det er litt bruks merke i fronten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 ser ud så det er litt bruks merke i fronten ja Stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Lite bilde fra tidligere idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Nydelig bil! Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 var morro og kjøre en tur med deg her den kvelden, digga skikkelig den skjermen, den var helt værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 var morro og kjøre en tur med deg her den kvelden, digga skikkelig den skjermen, den var helt værst! Var artig det, selvom det blei kortvarig. Vi får ta en lengre tur en annen dag, har handla no deler i dag, så skal få ordentlig skikk på tralla snarest Er strålende fornøyd med Dynavinen, bare jeg får internett på den så er alt ved sin skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Et par kjedelige mobilbilder coming up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå