lasseln Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Er ikke fronten det står på når jeg ønsker M-plast, har allerede hatt en temmelig lav facelift, og fronten er pen. Problemet ligger i bakparten. Bakfangeren ser så vannvittig naken ut, uten noen spesielle linjer eller detaljer, og eksosen blir liggende skjult under fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Kan du ikke prøve deg med skamsenk og rondell først sånn som bilen er nå? Bilen ser ut som et utrolig godt eksemplar Jeg skal ikke si noe jeg da, er ikkeno glad i orginallooken på min bil men det er en e36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Bilen får senk før den får M-plast uansett, så det blir utprøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Kan kjøre på med M-bakfanger da? den ser jo vanvittig mye bedre ut enn orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Kan kjøre på med M-bakfanger da? den ser jo vanvittig mye bedre ut enn orginale. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Oj, dette har jeg ikke fått med meg! Ser bra ut, og disse kan bli så sykt fin (les: sjekk Kennethe34 sin) Men har ingen tvile om at denne blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Kan kjøre på med M-bakfanger da? den ser jo vanvittig mye bedre ut enn orginale. Tror det blir veldig rart. Må nesten bli alt eller ingenting føler jeg Oj, dette har jeg ikke fått med meg! Ser bra ut, og disse kan bli så sykt fin (les: sjekk Kennethe34 sin) Men har ingen tvile om at denne blir bra! Satser på at denne blir bra ja, hvertfall et mye bedre utgangspunkt enn touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 lurer på om det kunne vært tøft å kjøre på med m-tec istedetfor m5'fangere? tror det kunne passet bilen, og samtidig skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 M-tech? Nå lurer jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 altså med spydet i fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Ahaa. Begynte å lure, siden vi begge veit at det er like fangere. Trodde nesten du mente aerodynamic, og det er vel ingen vinnende design? Jeg vet hva jeg ville gjort, og det er ikke M. Men jeg sier ingenting, for det er mulig det kommer til neste år. Spennende hva det blir til med vogna iallefall. Skulle ønske du satsa på noen andre felger sammen med skamsenk først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 hehe du har for liten tiltro til meg RS! Er flere ting som passer til e39, og m5 eller m-tech er absolutt en av de, men aerodynamic er nok desverre ikke en av dem nei Han har vel nevnt at senk og felger kommer før fangere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Ahaa. Begynte å lure, siden vi begge veit at det er like fangere. Trodde nesten du mente aerodynamic, og det er vel ingen vinnende design? Jeg vet hva jeg ville gjort, og det er ikke M. Men jeg sier ingenting, for det er mulig det kommer til neste år. Spennende hva det blir til med vogna iallefall. Skulle ønske du satsa på noen andre felger sammen med skamsenk først.. Andre felger? Er ikke enig, da jeg er kjempeglad i Rondellene. Så blir Rondell + senk i første omgang. Tzunami: Du er bare livredd for at jeg skal kjøre uten spydet og dermed montere bremsekjølere du haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Er jo faktisk litt kult med m-tech/sport.. "alle" har jo m5... Håper ikke du setter på M5 og sånne kopper i gitteret... Begynner snart å bli oppbrukt... dessuten er det hull til bremsekjøling i m-sport fangeren. Jeg har rørgate fra fanger og ut i innerskjermen orginalt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Rondell + senk = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå