KingB Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har PDC Kong B! Er som saltkjelen sier - bare å borre. Alt er nok klart på baksiden for montering av PDC... (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg har PDC Kong B! Er som saltkjelen sier - bare å borre. Alt er nok klart på baksiden for montering av PDC... (?) Mye mulig det, men blir nok neppe å kjøpe det der. Først kommer senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg har PDC Kong B! Er som saltkjelen sier - bare å borre. Alt er nok klart på baksiden for montering av PDC... (?) Mye mulig det, men blir nok neppe å kjøpe det der. Først kommer senk! Flink gutt;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jøss, denne har gått meg forbi. Gratulerer med fin bil Kanskje ikke den mest spennende fargen, men praktisk og blir nok bedre med planene Forresten, sedan kom jo med S62, hvorfor ikke kjøpe det med en gang når du gikk bort fra touring? Eller til nød 540 Får følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jøss, denne har gått meg forbi. Gratulerer med fin bil Kanskje ikke den mest spennende fargen, men praktisk og blir nok bedre med planene Forresten, sedan kom jo med S62, hvorfor ikke kjøpe det med en gang når du gikk bort fra touring? Eller til nød 540 Får følge med her Takk for det. Titansilber er på ingen måte noen spennende farge nei, men praktisk til tusen. Grunnen til at det ikke ble no S62 kan du vel tenke deg selv antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hmm.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Vi gjør det om til en quiz Hvorfor valgte Lasse en M54 fremfor S62? A: Økonomien sier et ruvende NEI! B: Hva er S62? C: Skjønner ikke spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 D: Pussy Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også Er jo litt dyrere med M5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Er da ikke noe feil med Titansilber, vel.. Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 D: Pussy Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også Er jo litt dyrere med M5 ja. Oh shit, we have a funnyguy over here! Trenger vel strengt tatt ikke mer enn å kunne registrere det som bil før man har mulighet for å miste lappen. Er vel igrunn ikke bare LITT dyrere med M5. Er da ikke noe feil med Titansilber, vel.. Følger med her! Er ikke noe feil nei, bare at jeg personlig synes sølv fort kan bli litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Joda, det er nok ikke verdens mest spennende farge, men veldig praktisk - spesielt med tanke på renhold. Blir bra når du etterhvert får på et senkesett, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Joda, det er nok ikke verdens mest spennende farge, men veldig praktisk - spesielt med tanke på renhold. Blir bra når du etterhvert får på et senkesett, tenker jeg. Stemmer, helt topp som bruksbil. Senk og litt diverse ekstriørmessige oppdateringer vil nok fikse biffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 D: Pussy Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også Er jo litt dyrere med M5 ja. Oh shit, we have a funnyguy over here! Trenger vel strengt tatt ikke mer enn å kunne registrere det som bil før man har mulighet for å miste lappen. Er vel igrunn ikke bare LITT dyrere med M5. Bare tuller litt med deg da Bilen ser veldig fin ut den M54B22 er jo gode motorer det, har prøvd noen selv, og går jo helt greit i E46, E39 er vel litt tyngre, men går vel helt ok ESS så får du jo 275 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Lasse og jeg har planer om og kjøpe oss E39 m5 og henge på den lokale bensern når vi blir 40 og kanskje har råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Så seint? må da kjøpe før det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå