Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har PDC Kong B!

Er som saltkjelen sier - bare å borre. Alt er nok klart på baksiden for montering av PDC... (?)

Mye mulig det, men blir nok neppe å kjøpe det der.

Først kommer senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, denne har gått meg forbi. Gratulerer med fin bil :) Kanskje ikke den mest spennende fargen, men praktisk og blir nok bedre med planene :) Forresten, sedan kom jo med S62, hvorfor ikke kjøpe det med en gang når du gikk bort fra touring? :D Eller til nød 540 :P Får følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, denne har gått meg forbi. Gratulerer med fin bil :) Kanskje ikke den mest spennende fargen, men praktisk og blir nok bedre med planene :) Forresten, sedan kom jo med S62, hvorfor ikke kjøpe det med en gang når du gikk bort fra touring? :D Eller til nød 540 :P Får følge med her :)

Takk for det. Titansilber er på ingen måte noen spennende farge nei, men praktisk til tusen.

Grunnen til at det ikke ble no S62 kan du vel tenke deg selv antar jeg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D: Pussy :D Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også ;) Er jo litt dyrere med M5 ja.

Oh shit, we have a funnyguy over here!

Trenger vel strengt tatt ikke mer enn å kunne registrere det som bil før man har mulighet for å miste lappen.

Er vel igrunn ikke bare LITT dyrere med M5.

Er da ikke noe feil med Titansilber, vel.. :wink: Følger med her!

Er ikke noe feil nei, bare at jeg personlig synes sølv fort kan bli litt kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er nok ikke verdens mest spennende farge, men veldig praktisk - spesielt med tanke på renhold. Blir bra når du etterhvert får på et senkesett, tenker jeg.

Stemmer, helt topp som bruksbil.

Senk og litt diverse ekstriørmessige oppdateringer vil nok fikse biffen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D: Pussy :D Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også ;) Er jo litt dyrere med M5 ja.

Oh shit, we have a funnyguy over here!

Trenger vel strengt tatt ikke mer enn å kunne registrere det som bil før man har mulighet for å miste lappen.

Er vel igrunn ikke bare LITT dyrere med M5.

Bare tuller litt med deg da :) Bilen ser veldig fin ut den :) M54B22 er jo gode motorer det, har prøvd noen selv, og går jo helt greit i E46, E39 er vel litt tyngre, men går vel helt ok :) ESS så får du jo 275 hk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...