Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

D: Pussy :D Neida, full forståelse for det.. Mister lappen med S62 også ;) Er jo litt dyrere med M5 ja.

Oh shit, we have a funnyguy over here!

Trenger vel strengt tatt ikke mer enn å kunne registrere det som bil før man har mulighet for å miste lappen.

Er vel igrunn ikke bare LITT dyrere med M5.

Bare tuller litt med deg da :) Bilen ser veldig fin ut den :) M54B22 er jo gode motorer det, har prøvd noen selv, og går jo helt greit i E46, E39 er vel litt tyngre, men går vel helt ok :) ESS så får du jo 275 hk :D

Bilen river på ingen måte skinnet av pølsa, men som bruksbil er den helt topp.

Har sett på ESS tuning til den, men det blir neppe aktuelt :P

Lasse og jeg har planer om og kjøpe oss E39 m5 og henge på den lokale bensern når vi blir 40 og kanskje har råd til det :D

Blir show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for en liten update. Blitt gjort litt småting den siste tiden.

Farga mere skinn:

FØR:

20120711_154217.jpg

ETTER:

20120711_160014.jpg

Rensa taket i bilen:

Før:

20120714_120144.jpg

ETTER:

20120714_121057.jpg

Fått dytta på M-list på luka:

20120710_193614-1.jpg

20120710_193603.jpg

Instrumentringer er også montert:

20120710_193529.jpg

Også lekte jeg litt med litt rester av en lys sotefilm jeg hadde liggende, kan se ut til at dette blir gjort ordentlig om ikke så lenge, for det falt i smak:

20120714_102908-1.jpg

Og deretter kommer updaten som er dedikert til "RS-Heggem" (Håper du blir lykkelig nå :D):

Sorte nyrer well fitted:

20120714_101020-1.jpg

Neste kortsiktige plan er senkesett, så det kommer så fort jeg får lønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good! Men jeg liker lyktene best orginale, uten soting. Kjøpte du svarte nyrer på gs?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg er som kjent for en del andre her forumet en tilhenger av svarte detaljer uavhengig av farge på bilen fra før, så dermed kan det fort se ut til at den røde delen av baklyktene får seg en runde med lys toning, det hvite forblir hvitt.

Nyrene er kjøpt på eBay :P

:-({|=

Dæven så rask du er :P

Alltid rask når det er snakk om sorte nyrer. :lol:

Mulig det gjør seg bedre når du får M fangere, så det blir litt mer sort i fronten? Lister osv..

Det som er tanken, da jeg ikke syns sølv er nevneverdig tøft før man får endel sorte detaljer som bryter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-fangerer å senk så er en vel der... at 1 million andre har der betyr vel ikkje en dritt... er liksom ikkje alle så har det der du bor... å selv syns eg E39 gjør seg best med m-fangeren. Gud å hvær man kan hive på fanger ja men ikkje alle så klare å holde bilene strøkne så då skiller en seg ud uansitt om en har et så greit eksemplar som her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...