Mikael-B Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Deilig interiør! Har en litt fetish for to-tone beige/svart.De BC Racing felgene er gromme! Noe mer konkavt skal du lete lenge etter Helt enig. Synes dette interiøret er noe av det lekreste man får. Ganske gromme de BC felgene ja. Tror om gull senter? Gull senter trur jeg passer bra. Du har sikkert sett denne (http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=32338) på Stanceworks. Passer flott med 10x19" ET10 og 11x19 ET10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Satan den var strøken! Får eg spørre hvor mye du måtte ut med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Sikker 300000 minst, for en så flott E39!! Men jeg synes nesten interiørlistene skulle hatt en annen farge enn sølv. Sølv og beige blir i mine øyne en rar kombinasjon. Skulle hatt sånn individual-treverk. Popplar, er det navnet på det tro? Rett og slett et nydelig stykke bil, og denne bilmodellen eldes definitivt med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Pen bil! Liker planene om chrome nyrer da jeg synst det passer best på svart/mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid André Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Nydelig bil! Og definitivt det fineste interiøret til E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 For et prakteksemplar! Gleder meg til å følge med her, da forrige E39 i ditt eie var helt riktig, så anntar jeg at denne ikke blir noe dårligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 strøken e39, denne var fin synes den var flott med bbs lm felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hva skjer her mister!!? du er så stille for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Den bilen der gjør at jeg har lyst på sedan :/ Ikke legg ut flere bilder da!!! Neida den var rålekker. Helt perfekt. Digga interiøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Helt nydelig E39! Artig at du går tilbake til den modellen etter å ha prøvd E61. Velger selv å vente til F10/11 får fornuftige priser før jeg bytter ut min E39. Ble litt inspirert til å fikse opp min egen E39 nå... Misunner deg fargen på interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk til dere alle! Lover å komme med et par nye bilder om ikke alt for lenge. Hva skjer her mister!!? du er så stille for tiden. Nei, du skjønner, det er så utrolig mye annet som skjer for tiden. Har ikke hatt noe tid til bilen. Ang interiørlistene du påpeker kunne jeg ikke vært mer enig! De passer særdeles dårlig sammen med dette interiøret. Poplar skulle jeg veldig gjerne likt å ha. Veldig vanskelig å finne, og som regel veldig kostbart. Finner du et sett til betalbar pris er det bare å skrike ut! Det sitter ikke LM-kopier på bilen lenger da. Det er ikke BC Racing eller, det må nok vente til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Noen bilder som lovet.. Har ikke skjedd annet enn skifte av felger. Senk kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Utrulig flott asso. Jajaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Unnskyld at jeg spør, men hvordan klarer du å få den ned i 7.7 L/100 !? Står så på ene bildet du har lagt ut. Jeg ligger jevnt på 11.2 - mye blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Denne er bare såå fin! Utrulig flott asso. Jajaja. Namnam! Jajaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå