Gå til innhold

Min 03 525iA M-Sport

Share

Anbefalte innlegg

Deilig interiør! :D Har en litt fetish for to-tone beige/svart.

De BC Racing felgene er gromme! Noe mer konkavt skal du lete lenge etter :D

Helt enig. Synes dette interiøret er noe av det lekreste man får. :D

Ganske gromme de BC felgene ja. Tror om gull senter?

Gull senter trur jeg passer bra.

Du har sikkert sett denne (http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=32338) på Stanceworks. Passer flott med 10x19" ET10 og 11x19 ET10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikker 300000 minst, for en så flott E39!! :mrgreen:

Men jeg synes nesten interiørlistene skulle hatt en annen farge enn sølv. Sølv og beige blir i mine øyne en rar kombinasjon. Skulle hatt sånn individual-treverk. Popplar, er det navnet på det tro?

Rett og slett et nydelig stykke bil, og denne bilmodellen eldes definitivt med stil! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Helt nydelig E39! Artig at du går tilbake til den modellen etter å ha prøvd E61. Velger selv å vente til F10/11 får fornuftige priser før jeg bytter ut min E39. Ble litt inspirert til å fikse opp min egen E39 nå...

Misunner deg fargen på interiøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle! :D Lover å komme med et par nye bilder om ikke alt for lenge.

Hva skjer her mister!!? :) du er så stille for tiden. :P

Nei, du skjønner, det er så utrolig mye annet som skjer for tiden. Har ikke hatt noe tid til bilen. :(

Ang interiørlistene du påpeker kunne jeg ikke vært mer enig! De passer særdeles dårlig sammen med dette interiøret. Poplar skulle jeg veldig gjerne likt å ha. Veldig vanskelig å finne, og som regel veldig kostbart. Finner du et sett til betalbar pris er det bare å skrike ut! :wink:

Det sitter ikke LM-kopier på bilen lenger da. Det er ikke BC Racing eller, det må nok vente til våren. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...