Gå til innhold

Billig eksos, hvor? Biltema?

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må ha tak i noen nye bakpotter til Jaguaren. Han som byttet de forrige gang har satt på en halv tomme feil i overgangen fra røra, så det lekker mildt sagt og gir hodepine på tomgang.

Jeg bruker bilen utelukkende om sommeren, så bilen ser aldri salt, snø eller minusgrader.

Orginale eksosdeler fra Jaguar Norge koster jo noe helt latterlig, vanvittig mye. Det er fullstendig uaktuelt.

Men hvor kan jeg se på noe som iallefall holder i år? (kan ta en dyrere oppgradering til neste år, men en del å bytte akkurat nå og både den og bimmern skal hellakkeres i løpet av sommeren så holder gjerne kosten nede!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool. Sjekker det etter jobb. Må få bilen klar for EU. Skulle være godkjent i oktober ifjor, men har stått med så mye rare problemer at jeg den aldri kom seg til timen. nå er alt (bortsett fra bremselysbryter) fikset, så må bare få fikset det asap.

Noen som har noen gode tips rundt eksosbytte? Har aldri gjort det før, men ser ingen grunn til å ikke lære meg det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer og eksospasta funker bra.

Er helt vanlig å gjøre det sånn på autoriserte verksted også. Greit å kunne demontere/montere deler av eksosen uten å kappe og sveise :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...