boost Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 skal bruke garsjen til å legge solfilm / foliere biler. hobby skruing. nokon som har tips på hva slags golv ein bør gå for .. blir støypt men flise, maling?++ ska isolera garasjen. varme pumpa. nokon tips til goe lys armaturer . eller bør ein gå for spotter? Led? skal ha lys på veggane bestilt meg 2 søyla ifra www.maxjaxusa.com løysninger på oppevaring av verktøy. hyller++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Betong dekke som du sliper med betong sliper etterpå,støvsuge, så maler du med epoxy, glatt og fin finish! Lett å holde rent. Ulempe med fliser er om du har for lite lim under noen så skulle de sprekke, fugene kan også bli stygge med tiden. Betongsliper er lett og bruke og tar ikke så lang tid. Du får leid det på enkelte varehus eller spesialforetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Jeg og vil anbefale epoxy framfor fliser, har fliser i ene garasjen vår, der har de sprukket, og løsnet og ikke så lett å holde rene som den andre garasjen med lys epoxy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Fliser er best. En drøm å holde rent. Vannet legger seg i fugene og renner vekk. Hvis du har fall. Epoxy løsner flak av etterhvert og da blir det trøblete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 kan ikke kjøre med piggdekk på epoxygulv blir fliser i min nye garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Ikke bare det, men epoxyen blir helt jævelig glatt hvis det er fuktig på gulvet. Sannsyneligheten for at du tryner og evt skader deg er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Vi har epoxy i garasjen på vår Ambulansestasjon.. Funker helt gull, selv med piggdekk på bil som veier nærmere 3.5tonn. Eneste er at det kan bli litt merker i gulvet hvis de står stille å vrir på rattet når vi har på piggdekk. Ellers er det en fryd å holde rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Har en kamerat som gikk for disse: http://www.garasjegulv.no/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=ec458c03d2935gsgkvd5b4i5v3 Syntes det ble stilig, og de er slitesterke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Har en kamerat som gikk for disse:http://www.garasjegulv.no/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=ec458c03d2935gsgkvd5b4i5v3 Syntes det ble stilig, og de er slitesterke. Akkurat sånne jeg har lyst på,virker som greie å bytte ved skade også.Noen som har brukt/montert disse ? Tenker da på om du/dem er fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Gamlingen har fliser fra garasjegulv.no. Ingen synlige merker etter et par sesonger med sommer/vinter. Normalt står det en Tahoe med piggdekk der inne. Det er lett å holde rent, samt ikke noe problem å bytte fliser dersom noe skulle skje med dem. Her har jeg akkurat gjort mye jobb på bilen, så det mye dritt på gulvet. Han har og frest spor under flisene, slik at han kan ha en varmekabel akkurat hvor garasjeport treffer flisene, slik at det ikke skal fryse på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Tror det er lett å bli "redd" for flisgulvet sitt, får man ei skade der er jo det nesten som man bulker bilen. Jeg tror maling/epoxy er greiest, gjør man grunnarbeidet rett så sitter det som det også skulle vert betong. Slipper fuger som samler dritt og når det etter 10 år med normalt bruk er utslitt, er det jo bare å male på nytt. Kvalitetsmaling er jo ikke akkurat billig, men så er jo det latterlig enkelt å påføre. Få bort alt fett, slip og mal. Slike plastfliser hadde jeg personelig aldri takla over hele gulvet. Synest det er alt for klare skiller mellom flisene. Kunne derimot godt tenkt meg det i små partier som for eksempel akkurat rundt arbeidsbenken eller liknendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Har en kamerat som gikk for disse:http://www.garasjegulv.no/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=ec458c03d2935gsgkvd5b4i5v3 Syntes det ble stilig, og de er slitesterke. Akkurat sånne jeg har lyst på,virker som greie å bytte ved skade også.Noen som har brukt/montert disse ? Tenker da på om du/dem er fornøyde. han er veldig fornøyd, har vell hatt disse "flisene" i nå over 1 år. flere ganger har han brukt jekk osv, uten at "flisene" har tatt skade. Og ja, det er lett å bytte en eller to ut om de skulle bli ødelagte eller flekkete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Har prøvd epoxy i dei andre garasjane:( å ikkje kjekt å måtte male kvart år. Mangen biler der inne iløpet av året hehe.. Trur det blir nokon fliser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Har prøvd epoxy i dei andre garasjane:( å ikkje kjekt å måtte male kvart år. Mangen biler der inne iløpet av året hehe.. Trur det blir nokon fliser:) Male epoxy hvert år? Bruker du epoxy dekksbelegg varer det sikkert evig i garasjen din. Det brukes på dekket på plattformene, også på landingsområder hvor containere løftes opp og ned, det stoffet er utrolig holdbart men også veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Må skille mellom epoxybelegg og epoxymaling. Har belegg i garasjen min, det har en tykkelse på 3-4 mm og er som et vannspeil når det er nytt. Superenkelt å holde rent, men glatt når det er vått. Ca 25 000,- ferdig med forarbeid og legging betalte jeg. Litt frustrerende den første tiden når de første hakkene og ripene kommer, men når du har "mekket det inn" går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå