svampen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Lager en DIY på dette når jeg selv hadde problemer med og finne hvor jeg skal koble lednings sette jeg kjøpte med så alt du trenger er girkule med lys og kabelsette. bildene sier det meste Etter dette er det bare og legge opp kabelen bort til girkula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 får man kjøpt girkule med kabler og hele pakka? fin diy kommer til å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Man kan også klippe kablene og stjele strøm fra lyset til askebegeret eller andre steder, så slipper man å trekke kablene hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Man kan også klippe kablene og stjele strøm fra lyset til askebegeret eller andre steder, så slipper man å trekke kablene hele veien. Men da har man vel ikke muligheten til å justere lysstyrken med bryteren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Alle kupè lys som blir dimmet med bryteren kan man stjele strøm fra, og derfor også styre lysstyrken på girkulen antar jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Alle kupè lys som blir dimmet med bryteren kan man stjele strøm fra, og derfor også styre lysstyrken på girkulen antar jeg ? Ja, det er jo rimelig logisk. Men jeg trodde ikke lyset i askebegeret kunne dimmes(?). Men da har jeg lært noe nytt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Husker ikke om jeg tok strøm fra askebegeret eller nødblinkbryteren i E36en, men i E39en har jeg tatt strøm fra låseknappen i midtkonsollen. Fungerer som snus, og dimmes selvsagt med alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 takk det er bra du må kjøpe vær for seg men de er på samme side er ikke mye jobb og strekke kabelen når du først har nede det dekslet så er det bare og dra den gjennom her -- er bare og dra den bak der men har hørt vis du stjeler fra askebegeret at den lyser hele tiden eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Alt av lys går av med tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 .....men skjøtehylser og sånne strømtyver er harry! Fin DIY.. "Vi" brukte litt tid på å finne ut hvor strømmen skulle tas fra da jeg montere en slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Så bra at skoledagen er ferdig så du kan chime inn med harrystempelet. Jeg foretrakk å hente strøm i nærheten, fremfor å kjøpe ekstra kabelsett og demontere deler av dashen Men ja, bra DIY, får aldri for mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 takk håper den hjelper får de som har kjøpt kabel sette/skal og sitter der og ikke får brukt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Awesome DIY! hvilken side kjøpte du girkulen og ledningene fra? koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Jepp bestilte fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 DIY på å koble opp Grøfte lys på e36. helst på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå