Chris_325iM Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Grattis med fet bil! Kan legge til selv at jeg kjøpte 98mod E39 523i med ESS kompressor for 2mnd siden. Kittet har stått på siden 2003, og bilen har rulla 256tkm, bruker hverken olje eller vann. Så varigheten på motoren hadde jeg vel ikke bekymret meg for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Var jeg som hadde denne før du fikk den nå, jeg er selv petimeter og har vært nøye i mitt eie iallefall - Om du trenger noe er det bare å spørre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Så ryddig og pent ut, tror ikke du får noe problemer med denne i forbindelse med kompressorkitet i allefall. ESS er ikke noe billig kinajall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunvang Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Takker. Har bare lest og hørt positivt om kitet, ifra folk som har erfaring med det ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå