Stenbakken Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Pen bil! Digger frontleppa! Angel eyes er nødvendig ja Teit med emblemet da Takk takk Ja, må til det, så har bestilt meg ringer nå, så blir det kanskje hele lykter senere. Ble litt oppgitt over det, men fikk sendt nye med en gang, så rekker treffet som er rundt her Her er forresten link til UTRSTILLINGSTREFF 1 September: http://www.facebook.com/events/242178489237152/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Pen bil! Digger frontleppa! Angel eyes er nødvendig ja Teit med emblemet da Takk takk Ja, må til det, så har bestilt meg ringer nå, så blir det kanskje hele lykter senere. Ble litt oppgitt over det, men fikk sendt nye med en gang, så rekker treffet som er rundt her Her er forresten link til UTRSTILLINGSTREFF 1 September: http://www.facebook.com/events/242178489237152/ Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Pen bil! Digger frontleppa! Angel eyes er nødvendig ja Teit med emblemet da Takk takk Ja, må til det, så har bestilt meg ringer nå, så blir det kanskje hele lykter senere. Ble litt oppgitt over det, men fikk sendt nye med en gang, så rekker treffet som er rundt her Her er forresten link til UTRSTILLINGSTREFF 1 September: http://www.facebook.com/events/242178489237152/ Hvor holder du til da? Åsnes-Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Kult! TRor det er litt langt å kjøre, og vet ikke om jeg har skole den dagen, men hvis jeg har fri, kanskje jeg tar turen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Kult! TRor det er litt langt å kjøre, og vet ikke om jeg har skole den dagen, men hvis jeg har fri, kanskje jeg tar turen ^^ Ja, det synes jeg du skal ^^ hehe Si ifra da isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Da har mann fått byttet tårnstagforinger bak etter at de var RIMELIG slitte som dere ser på bildet under.Ny til venstre og brukte til høyre Her får du også før og etter bilde av da bilen fikk carbonlister. FØR: ETTER: Rotete da jeg tok dette bildet men det var fordi jeg akkurat hadde kommet hjem etter litt ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Da er bilen klar for godkjenning av senkesett hos statens vegvesen avd Kongsvinger i morgen! har dårlige dekk på sommerfelgene, så her har vinteren startet i august M6 felger med 205/50/17 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Da har man fått carbon emblemer og Nye 235-35-19 dekk på Vertini felgene Har også fått angel eyes ringene, men fikk 4stk 131,5mm, og trenger 2stk 131,5mm og 2 145mm men de har vist sendt nye slik som jeg har skjønt. Så håpe på og få på det før utstillingstreff 1 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Fin bil du hadde Vært i Kristiansand å hentet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Takktakk Nei, hentet min Nesten i Trondheim, og han hadde kjøpt den fra en i Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Aha, så bare det var PP skilter jeg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Hva synes folk at jeg burde gjøre med bilen fremover? Kunne tenkt meg og høre hva dere synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Gullfelger, hehe. Neida, men hvis du er lur, ville jeg tatt en skikkelig polering/vask/voksing. Det gjorde jeg nettopp på bilen min selv, og det gir en skikkelig oppløftning når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Da har man fått satt på Angel Eyes!! Bilde kommer i morgen. Men har et spørsmål her, Blinklyset på høyre side lyser da jeg kjører på park, og det er ikke koblet sammen med parklyset, er det noen som har noen løsning på hva som er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Da har man fått satt på Angel Eyes!! Bilde kommer i morgen. Men har et spørsmål her, Blinklyset på høyre side lyser da jeg kjører på park, og det er ikke koblet sammen med parklyset, er det noen som har noen løsning på hva som er gjort? Dårlig kobling i angel eyes? Hvis blinklyset lyser uten at ringene lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå