Gå til innhold

Stenbakkens E46 SOLGT

Anbefalte innlegg

Hehe, fåll det bort :P

Hadde fått på angeleyes og alt, men hadde ikke registrert det at blinklyset faktisk ikke lyste mer, så da er jeg kvitt det problemet, samt at jeg ikke får feilmelding i Dashbordet lenger!

herlig!!

Skal ta noen bilder i kveld, klarte og glemme speilrefleksen, så blir iphone bilder, men bedre en ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er bildet av bilen med Angel Eyes!! :D

ybujit1aeov6k0s47hd2.jpg

Og som dere ser så er det blå Angel Eyes, og for og få en endelig avklaring av om det er lov eller ikke så skal jeg innom politistasjonen etterpå for og faktisk høre om det er lov og ha eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har mann ikke bare fått sett på nytt panser, men det viste seg at det IKKE var noe og satse på da selger sa det var nytt, men klarlakken hadde begynt og flasse, og var tegn til ødelagte kanter :(

Så skal lakkere opp det gamle panseret, og ta en ordentlig vask og polering på bilen før jeg skal på utstilling på Lørdag!

wq7m8delcmsqp5wdnoda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man vært hos vegvesnet og godkjent senkesett :D

hadde margin på 1,5cm forran, og 1,2cm bak. så beholder bilen så senket som den er nå! :)

MEN!!!!

Med en positiv ting kommer det negative ting.. og nå er det Felger og dekk..

Det viser seg at felgene mine går akkurat for langt ut, så må inn til kontroll igjen 26 september.

Jeg har lyst til og få disse inn i vognkortet også, så er det noen som har vært borti dette? som kunne kommet med noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter en festlig dag på rudskogen på lørdag, så var det på tide og tenke på at jeg har ny time på Biltrangsynet den 26 September..

Det jeg må fikse til da, er at felgen ikke stikker for langt ut, felgene jeg har på nå er 19x9,5" 35ET bak, og med litt valsing av hjulbuer skal dette kunne ordnes helt greit.

Sitter og sikler på noen konkave felger, så får se om det ikke kan bli noe slik i løpet av vinteren.

Her kommer et par bilder, et fra føre vi dro nedover til Rudskogen, og et greit kosebilde som passasjer under breisladden ^^

bd8ze8r9xqcy8mthxs78.jpg

Klar for sladd!

co52j3circ5csshbeg5e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har det skjedd det jeg hadde håpet at aldri skulle skje...

Kjøleveskelampa startet og lyse, fylte på kjøleveske siden det bare er 2 dager siden sist, og sjekket oljen, det viser seg da at oljen er så blank at det nesten ikke synes på pinnen.

Så nå må jeg prøve og få byttet toppakning, eller kjøpe meg ny motor til bilen.

Nedtur ettersom jeg hadde håpet og bruke litt penger på anlegg og litt slik til bilen denne mnd, og siden jeg bare er lærling, er dette også noe som er kjedelig, siden jeg ikke har al verdens av inntekt om dagen :P

Noen som har byttet toppakning på M43 motor før?

Mye jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir bilen sendt på verksted i kveld.

Det som skal bli gjort er:

*Plansliping av topp

*Ny toppakning

*Nye ventiltetninger

*Nytt oljefilter

*Bensinfilter

*Ny olje

*Regreim

*Pollenfilter

*Ny gass på klima anlegget

*Ny girolje

*Nye strekbolter

*Ny toppdekselpakning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...