Stenbakken Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Hehe, fåll det bort Hadde fått på angeleyes og alt, men hadde ikke registrert det at blinklyset faktisk ikke lyste mer, så da er jeg kvitt det problemet, samt at jeg ikke får feilmelding i Dashbordet lenger! herlig!! Skal ta noen bilder i kveld, klarte og glemme speilrefleksen, så blir iphone bilder, men bedre en ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Her er bildet av bilen med Angel Eyes!! Og som dere ser så er det blå Angel Eyes, og for og få en endelig avklaring av om det er lov eller ikke så skal jeg innom politistasjonen etterpå for og faktisk høre om det er lov og ha eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Lov, pøh, drit i det! Kult er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Lov, pøh, drit i det! Kult er det uansett! Jeg å mener nå at det er MYE kulere med blå en vanlige hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Da bærer det snart for og se på nytt panser :D:D Gleder meg greit, og håper at det blir en stor og tøff forbedring av bilen, noen som tør gjette på hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Stilig, kom med bilder! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Da har mann ikke bare fått sett på nytt panser, men det viste seg at det IKKE var noe og satse på da selger sa det var nytt, men klarlakken hadde begynt og flasse, og var tegn til ødelagte kanter Så skal lakkere opp det gamle panseret, og ta en ordentlig vask og polering på bilen før jeg skal på utstilling på Lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Har ikke gjort så veldig mye enda, men var på utstilling i går, bare for moro Før jeg dro: Under treffet: Slik så det ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Da har man vært hos vegvesnet og godkjent senkesett hadde margin på 1,5cm forran, og 1,2cm bak. så beholder bilen så senket som den er nå! MEN!!!! Med en positiv ting kommer det negative ting.. og nå er det Felger og dekk.. Det viser seg at felgene mine går akkurat for langt ut, så må inn til kontroll igjen 26 september. Jeg har lyst til og få disse inn i vognkortet også, så er det noen som har vært borti dette? som kunne kommet med noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Pen bil du har! Hva slags panser var det du hadde tenkt å kjøpe da? Vurderer å bytte til faceliftpanser selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Pen bil du har!Hva slags panser var det du hadde tenkt å kjøpe da? Vurderer å bytte til faceliftpanser selv . Takk takk, vurderte og kjøpe et carbon gtr panser, og lakke dette i sølv. Facelift har også vært i tankene, med badlook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Da går turen til Rudskogen i morgen! Må få med seg årets siste gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Og etter en festlig dag på rudskogen på lørdag, så var det på tide og tenke på at jeg har ny time på Biltrangsynet den 26 September.. Det jeg må fikse til da, er at felgen ikke stikker for langt ut, felgene jeg har på nå er 19x9,5" 35ET bak, og med litt valsing av hjulbuer skal dette kunne ordnes helt greit. Sitter og sikler på noen konkave felger, så får se om det ikke kan bli noe slik i løpet av vinteren. Her kommer et par bilder, et fra føre vi dro nedover til Rudskogen, og et greit kosebilde som passasjer under breisladden ^^ Klar for sladd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Da har det skjedd det jeg hadde håpet at aldri skulle skje... Kjøleveskelampa startet og lyse, fylte på kjøleveske siden det bare er 2 dager siden sist, og sjekket oljen, det viser seg da at oljen er så blank at det nesten ikke synes på pinnen. Så nå må jeg prøve og få byttet toppakning, eller kjøpe meg ny motor til bilen. Nedtur ettersom jeg hadde håpet og bruke litt penger på anlegg og litt slik til bilen denne mnd, og siden jeg bare er lærling, er dette også noe som er kjedelig, siden jeg ikke har al verdens av inntekt om dagen Noen som har byttet toppakning på M43 motor før? Mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Da blir bilen sendt på verksted i kveld. Det som skal bli gjort er: *Plansliping av topp *Ny toppakning *Nye ventiltetninger *Nytt oljefilter *Bensinfilter *Ny olje *Regreim *Pollenfilter *Ny gass på klima anlegget *Ny girolje *Nye strekbolter *Ny toppdekselpakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå