Stenbakken Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Fått kjøpt meg og fikset meg et Canon 1000D nå så jeg kan lære meg litt mer om og ta bilder, for det er jeg utrolig dårlig av men her har dere hvert fall 2 bilder av luka. Gleder meg til og kunne lære meg og ta litt ordentlige bilder!! Håper det da er noen som følger med her, og at det kan være litt interessant det jeg kommer med Ligger nå klar og venter på våren, skal test prøve den og se om jeg skal lakkere den eller ikke i løpet av uken håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 BILEN SELGES TIL FORDEL FOR AT JEG HAR KJØPT MEG NY BIL 55.000 TUSEN Alt du trenger og vite ligger her, ellers har du hele loggen og se igjennom loggen her http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1550727 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Fikk du 55? Hvor langt hadde den gått ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Fikk mindre en det jeg ville ha, og kan ikke si meg så veldig fornøyd, men det deket det som skulle bli dekket ved salg av bil. Den hadde gått 283.500 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Okay, 50 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå