Gå til innhold

Inboardfilming fra E30 Meet 2012

Share

Anbefalte innlegg

Oioi, snakk om å plukke biler!

Må innrømme at jeg kan bli ganske engasjert når jeg følger med på denne type film, og tok meg selv i å sitere "Ronny och Ragge" når du tok igjen ett "følge" der mot slutten.. "Är det nån j@vl@ begravning eller?!?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og gasser og bremser i sofaen selv jeg når jeg ser inboardfilming. :-)

Jeg trives godt på Rudskogen (bedre enn Våler, der får jeg ikke særlig sving på det), og bilen går jo såpass greit at jeg kan hente inn en del på strekkene.

På enden av langsiden har jeg ca 190-195 på GPS hvis jeg tør å bremse sent nok. Over bakketoppen mot angsten kan det bli litt mer, og det er temmelig nervepirrende når speedoen viser nesten 210 i den nedoverbakken... :shock:

Med en mer rutinert sjåfør, og bedre bremser, tror jeg den kunne klart ned mot 1.40 på tørr bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo nesten 100 hk mer å rutte med enn deg Jås, så skulle vel bare mangle. :-) Tok ikke så mye inn opp fra angsten så jeg, bilen din klistrer seg godt fast.

Raymond, du må se å få skrudd litt på din egen du. Nå kommer jo Kjell Otto med samme resepten også, så vi blir flere som kan vingle rundt med for stor motor. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo nesten 100 hk mer å rutte med enn deg Jås, så skulle vel bare mangle. :-) Tok ikke så mye inn opp fra angsten så jeg, bilen din klistrer seg godt fast.

Raymond, du må se å få skrudd litt på din egen du. Nå kommer jo Kjell Otto med samme resepten også, så vi blir flere som kan vingle rundt med for stor motor. :-)

Ja var gøy søndagen, bilen funka bra og satt greit på..:) Skulle hatt litt mer effekt, men den følelsen vil en vel alltid ha...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en mer rutinert sjåfør, og bedre bremser, tror jeg den kunne klart ned mot 1.40 på tørr bane.

Det tror jeg også, men synes du kjører veldig fint og ryddig likevel. Du bremser et stykke før meg, men med 20km/t høyere fart og dårligere bremser så overrasker vel ikke det. Virker også som du kløner litt i inngangen til enkelte svinger, men den største forskjellen fra min bil er når det får slædd. Der jeg gjør i buksa og det blir full forvirring ser jo du ut som du aldri har gjort annet enn å slædde. Noe som sikkert er tilfellet også. :mrgreen:

Eneste jeg ikke er enig i er sporet nedover angsten. Har ikke troa på å kjøre slik, da man likevel må bremse mer for neste sving. Ove Kvam sitt spor virket veldig fint der, men man er nok avhengig av abs for at det ikke skal bli for interessant.. Altså, stupe inn på innsiden og bremse mye lenger ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt kjørt:)

synes du har overaskende sene nedbremsinger innimellom, hvilke klosser er dette?

Standard 325i bremser med Ferodo DS2500. Tråkker hardt og kort. Iblant ser du det blir litt for sene innbremsinger også, så da blir det litt å rydde opp i. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...