Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Filmet noen runder under sporvalgkjøringen på søndagen. Kameraten min har dessverre et stort hode som av og til tar litt utsikt, men stort sett ser man ut av ruta. Mulighet for å se sin egen bil på banen her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har SÅ lyst på den bilen din, Hvis den stadig er for salg kan du gjerne gi meg beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Får se da. Det at jeg har bestemt meg for å vente med salg, er jo din skyld egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 hehe, denne bilen på rudskogen er jo ren lykke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Flytta seg greit det der Hvilken hastighet hadde du på enden av langstrekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Oioi, snakk om å plukke biler! Må innrømme at jeg kan bli ganske engasjert når jeg følger med på denne type film, og tok meg selv i å sitere "Ronny och Ragge" når du tok igjen ett "følge" der mot slutten.. "Är det nån j@vl@ begravning eller?!?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg sitter og gasser og bremser i sofaen selv jeg når jeg ser inboardfilming. Jeg trives godt på Rudskogen (bedre enn Våler, der får jeg ikke særlig sving på det), og bilen går jo såpass greit at jeg kan hente inn en del på strekkene. På enden av langsiden har jeg ca 190-195 på GPS hvis jeg tør å bremse sent nok. Over bakketoppen mot angsten kan det bli litt mer, og det er temmelig nervepirrende når speedoen viser nesten 210 i den nedoverbakken... Med en mer rutinert sjåfør, og bedre bremser, tror jeg den kunne klart ned mot 1.40 på tørr bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Slenger meg på resten her, dette går unna!!! Såg du kom forholdsvis kjapt opp bak, så skjønte det ikke var noen vits å prøve å holde deg der..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Moro! Så ut som passageren hadde tung hjelm.... Hva var prisen på herligheten da du...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hva var prisen på herligheten da du...? Still deg i kø... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har jo nesten 100 hk mer å rutte med enn deg Jås, så skulle vel bare mangle. Tok ikke så mye inn opp fra angsten så jeg, bilen din klistrer seg godt fast. Raymond, du må se å få skrudd litt på din egen du. Nå kommer jo Kjell Otto med samme resepten også, så vi blir flere som kan vingle rundt med for stor motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Godt kjørt:) synes du har overaskende sene nedbremsinger innimellom, hvilke klosser er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg har jo nesten 100 hk mer å rutte med enn deg Jås, så skulle vel bare mangle. Tok ikke så mye inn opp fra angsten så jeg, bilen din klistrer seg godt fast.Raymond, du må se å få skrudd litt på din egen du. Nå kommer jo Kjell Otto med samme resepten også, så vi blir flere som kan vingle rundt med for stor motor. Ja var gøy søndagen, bilen funka bra og satt greit på.. Skulle hatt litt mer effekt, men den følelsen vil en vel alltid ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Med en mer rutinert sjåfør, og bedre bremser, tror jeg den kunne klart ned mot 1.40 på tørr bane. Det tror jeg også, men synes du kjører veldig fint og ryddig likevel. Du bremser et stykke før meg, men med 20km/t høyere fart og dårligere bremser så overrasker vel ikke det. Virker også som du kløner litt i inngangen til enkelte svinger, men den største forskjellen fra min bil er når det får slædd. Der jeg gjør i buksa og det blir full forvirring ser jo du ut som du aldri har gjort annet enn å slædde. Noe som sikkert er tilfellet også. Eneste jeg ikke er enig i er sporet nedover angsten. Har ikke troa på å kjøre slik, da man likevel må bremse mer for neste sving. Ove Kvam sitt spor virket veldig fint der, men man er nok avhengig av abs for at det ikke skal bli for interessant.. Altså, stupe inn på innsiden og bremse mye lenger ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Godt kjørt:)synes du har overaskende sene nedbremsinger innimellom, hvilke klosser er dette? Standard 325i bremser med Ferodo DS2500. Tråkker hardt og kort. Iblant ser du det blir litt for sene innbremsinger også, så da blir det litt å rydde opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå