Aleksander1991 Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Min kjære e39 er låst, strømløs og elendig. Hva kan jeg gjøre for og komme meg inn? jeg har prøvd og dra i hantaket (takluken står i "rånevipp", så jeg mekka noe macgyver saker og klarte og fiske tak i dørhandtaket) og dette fungerte ikke. Vil heller ikke åpne med å fysisk bruke nøkkelen i dørlåsen på førersiden(eneste plassen med nøkkel-lås) mest sannsynlig ble batteriet ble tømt av at motstanden til cupèvifta gikk istykker, har merka at den ikke lystret og levde sitt eget liv. Som det geniet jeg var, låste jeg bilen, og gikk og la meg, vell vitende om at viften sto og druste på full pinne. Alle råd mottas med STOR takk!
Otis Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Bruk nøkkelen i førerdøra, det virker uansett. Bare vri nok langt over.
Aleksander1991 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 nei, det funker ikke. Har fått en bilmekaniker til og se på det også. Vi skjønner ingenting
Kennethe34 Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Touring eller sedan? Om det er sedan har du jo også nøkkelhull på bakluka Det er heller ikke umulig å åpne panseret uten å være inni bilen.. mulig du må ofre nyrene eneste
D.Toft Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 under bilen, bak plastdeksel på førersiden, der er +kontakt
Aleksander1991 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 fikk det til, gikk ut og prøvde og sette i nøkkelen en gang til, og vrei så jeg trodde nøkkelen skulle knekke, da kom den over og åpnet døren. Så konklusjonen i denne historien er bryt og bend, funker altid! haha, litt småflaut
Aleksander1991 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 var bare så rart du måtte ta i til du så mannen med hjåen
Otis Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Kan være pga dårlig smurte dørlåser. Slettes ikke uvanlig på biler med fjernstyring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå