kviholen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Her er noen bilder av kjøretøyene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Herlig bilpark! Godt å se at den M3en kom i rette hender. Noen planer for bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Du som endte opp med denne ja! Fornøyd? Planer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Flotte biler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Vært ute og luftet M3'en enn tur i god været i dag, og fikk knipset noen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Har ikke noen store planer for noen av bilene for øyeblikket, 5'ern har nettopp fått solfilm heilt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 nydelig den M3en din mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 nydelig den M3en din mr. Takker Er veldig fornøyd med bilen ja, litt dårlig kvalitet på bildene. Digital kameraet var selfølgelig strømlens, så endte opp med kameraet på iphonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Flotte biler du har, ikke helt min smak de klistermerke bak på flippen synes jeg, altfor store bokstaver. Vurdert andre baklamper? sto disse på når du kjøpte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Flotte biler du har, ikke helt min smak de klistermerke bak på flippen synes jeg, altfor store bokstaver.Vurdert andre baklamper? sto disse på når du kjøpte bilen? Disse baklampene sto på bilen ja, og eg liker dei så di blir nok stående på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå