Gå til innhold

MagnusHN's, BMW E46 330i | Sneak peek


 Share

Anbefalte innlegg

Så deg i sentrum igår, men kjente faktisk ikke igjen bilen på m6 hjul. Noe som igjen sier litt om hvor mye felger gjør :P

Den blir litt anonym med m6 hjula :P

Dæven, dette ble en deilig bil nå! :)

Takk for det :)

Her er to bilder til i fra gårdsdagen.

8175227213_4ae863c2aa_b.jpgoo29i8wmjwqqmfby5m9l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! ;)

Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger ;)

Hva mener du med at det blir "mye bedre" om man får korrekt et med en gang? Det har jo strengt talt ingenting å si..

Sorry for ot.

Tjaa, blir vel egentlig best uten spacer. Da har du brukt så mye bredde, innpress og backspacing du kan. Med f. eks. 20mm spacer, tar du vekk nesten 1" bredde som du kunne brukt på bredere felg istedefor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig ikke spacere, synes det blir mye bedre når man får riktig innpress med en gang, men bruker jo spacere der det trengs selv da.. Så synes du skal kjøre på! ;)

Gamlefelgene til halvor dette eller? har samme til touringen, bare delte, gromme felger ;)

Hva mener du med at det blir "mye bedre" om man får korrekt et med en gang? Det har jo strengt talt ingenting å si..

Sorry for ot.

Tjaa, blir vel egentlig best uten spacer. Da har du brukt så mye bredde, innpress og backspacing du kan. Med f. eks. 20mm spacer, tar du vekk nesten 1" bredde som du kunne brukt på bredere felg istedefor :)

Det er jeg smertelig klar over selv. Det er jo derfor jeg har 9,5 og 11" felger selv.

Men det er ikke alle felger her i verden man får i såppas bredde, og på de felgene kan jeg ikke skjønne hva som skal være galt med spacere.

Tenker da ikke på ekstra belastning på nav o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...