Danielk Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Enig med !mossige, så mer cleant ut uten de innerste rillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Syns det kan bli kult uten å, men mener vel egentlig at du ikke kødder med et "GTR" panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Det er jo et "fake" GTR panser uansett, så ikke farlig å modde det litt for få det mer clean. Det skjer altfor mye i front med det panseret iforholdt til resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Går nok for å tette de innerste rillene, blir en god del cleanere samtidig som det ganske frekt ut! AC schnitzer hjulene er solgt nå, så da er bestilling av nye hjul nesten i boks. Etter mye tid på http://www.willtheyfit.com/, andre internettsider og sammenligning med hjulene jeg har, har jeg funnet en dimensjon på felgene som jeg håper "sitter" bra. Det er ikke 100% sikkert at det blir denne dimensjonen, men mest sannsynlig. Front: 9,5 x 18" ET 25 Bak: 10,5 x 18" ET 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Syntes heller du burde byttet panser da, og solgt dette... Men det er min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Syntes heller du burde byttet panser da, og solgt dette... Men det er min smak. Det er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Behold panser og tett igjen de innerste gjellene ikke hør på mysild han har bare sær smak haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 10,5" er rått. Hvis det ikke var for at strekk er tingen om dagen hadde det vært heftig med 295 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 10,5" er rått. Hvis det ikke var for at strekk er tingen om dagen hadde det vært heftig med 295 dekk Rått med litt bredde på dekka også Trur det holder med 245/35 hvis jeg skal få plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hva er det bredeste man får på E46 med nogenlunde riktig innpress? Tenker da ET 35 som laveste ET. Får man på 10" ET 35 bak på E46? Magnus, behold panseret som det er, det er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Panseret forlater ikke denne bilen hvertfall, bare med litt mods AC hjula var 10" ET 33 og det var ikke noe problem, selv med 7mm spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Ok, hva slags dekk hadde du på den? 10" får man vel på 275 dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Hadde 245/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Da har jeg fått montert justerbare topplagre foran! Måtte heve bilen noen cm for å få den samme høyde som jeg hadde, dessuten lagde topplagrene fra GS klakkelyder hvis man svinger når man står stille eller i lave hastigheter. Problemet er nå borte! Ser det ikke så veldig godt med disse felgene, men får et lite inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Justerbare topplagre er konge. Hvilke kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå