MagnusHN Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Kjøpte de på ebay, men husker ikke hva de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Da har man bestilt felger! Får håpe våren kommer fort, for det klør i fingra allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hva med en liten teaser av felgkjøpet? : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Det kommer! Må bare lage en bra først, slik at ikke for mye blir røpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Røp gjerne alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Jeg har røpet dimensjoner som står på forrige side ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Eneste felgen jeg kommer på i farta med den dimensjonen (10,5x18 et30) er BBS LeMans og Schmidt PC-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Dette er dimensjoner jeg har bestemt, så kan være nesten hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Holder en finger på CCW Classics. Dog det er prøvd før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Liten teaser da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Har ikke tenkt å spekulere for mye jeg, men kjenner jeg deg rett Magnus, så blir det her helgromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Har ikke tenkt å spekulere for mye jeg, men kjenner jeg deg rett Magnus, så blir det her helgromt +1! gleder meg til å se hva du pønsker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Da tyder det på custom wheels da, og siden CCW er tippa, så får jeg gå for Rotiform, selvom jeg egentlig ikke klarer å overbevise meg selv engang (Så tviler på at Rotiform er riktig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Blir nok bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Dagens teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå