matsi Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Kan jeg få spørre hva noe sånt koster? Ser gromt ut. Sender deg PM etterpå Har ikke lyst å sende en pm til meg også da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Er vell en ganske kjent M3 som hadde disse før/nå? Stemmer ikke det? I såfall, dette er nødt til å bli helgromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Er vell en ganske kjent M3 som hadde disse før/nå? Stemmer ikke det? I såfall, dette er nødt til å bli helgromt! Hmm, de har akkurat begynt å lage felgene mine nå, så disse har nok ikke sittet på noen bil før De blir akkurat slik som på bilde, men med gullskruer. Gleder meg til jeg får de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Er vell en ganske kjent M3 som hadde disse før/nå? Stemmer ikke det? I såfall, dette er nødt til å bli helgromt! Hmm, de har akkurat begynt å lage felgene mine nå, så disse har nok ikke sittet på noen bil før De blir akkurat slik som på bilde, men med gullskruer. Gleder meg til jeg får de Tenkte mer på selve CCW Classic felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Ojja, slik sett ja Er en haug med M3'er i statene som kjører på slike, bra det er ingen i Norge som jeg vet om. Utenom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Spent på å se disse live. Har ikke helt falt for de på bilder enda Men du skal ha 5 bolthull sant? Ser den hvite M3'en hadde en drøss med hull....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Hehe. Jeg skal bare ha hull til bolter og skruene som fester senteret, Street versjon. Jeg synes det er mye finere enn sveitserost senteret som de kaller for race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 I helga fikk jeg lakkert takstativet matt sort, ble meg bra i forhold til sølvfargen som var før. Skal få lagt ut bilder av det så fort som mulig. Så kommer det en liten og morsom overraskelse i løpet av uka som egentlig ikke var planlagt... Edit: Update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsrise Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Ser frem til å se den på CCW'ene! Dette her en nok min favoritt E46! Blir gromt, med det jeg regner med er en kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Så kommer det en liten og morsom overraskelse i løpet av uka som egentlig ikke var planlagt... Komplett M3 exteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Så kommer det en liten og morsom overraskelse i løpet av uka som egentlig ikke var planlagt... Komplett M3 exteriør? Haha, nei Tore det ble presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Haha, nei Tore det ble presse Hehe.. Skjønte det Jeg vet om en som skal sitte på en tur med deg til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Haha, nei Tore det ble presse Hehe.. Skjønte det Jeg vet om en som skal sitte på en tur med deg til sommeren! Det må vi få til vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Blir fett med presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå