MagnusHN Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Det kommer når jeg får skrudd sammen igjen bilen og får ny programvare av ESS Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Det kommer når jeg får skrudd sammen igjen bilen og får ny programvare av ESS Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 uuuh er det oppgraderinger på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Så pustehjelpen er på full fart inn under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Så pustehjelpen er på full fart inn under panseret? Jupp Med veldig god hjelp i fra Halvor og Vetle!! er litt småting som må fikses i dag som å skjøte termostatføleren og vacum slangen til bensinregulatoren og justere lykta Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Rått! har du en ide på hva motoren kommer til å klare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Blir konge!! Henger meg på Glenn, hva regner du med å hente ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Skal være rundt 330 hk og over 400 nm i motor så jeg håper det flytter greit på seg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 trenger ikke prøve å henge på jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Skal være rundt 330 hk og over 400 nm i motor så jeg håper det flytter greit på seg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Regnes vel med 15% effekttap i drivverk. Så da blir det ~280 på bakhjula Det blir kanon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Jupp, var ute å testet den nå og den går bedre enn forventet! Venter bare på programvare fra ESS for det lille ekstra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Satt på med denne istad. Daamn det går helt "greit" for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Satt på med denne istad. Daamn det går helt "greit" for å si det sånn Den går vel som din tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Satt på med denne istad. Daamn det går helt "greit" for å si det sånn Den går vel som din tenker jeg Ligger vel litt over denne her vel 50hk/80nm + at motoren til Magnus er nesten 10år nyere gjør sitt, pluss at han girer nok endel kjappere enn jeg klarer med manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg joiner race med gutta jeg, selv om jeg ikke har kjangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå