Gå til innhold

MagnusHN's, BMW E46 330i | Sneak peek

Share

Anbefalte innlegg

CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! :D

Du har ikke tilfeldighvis denne enda? :)

Desverre, denne er nok solgt

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! :D

Du har ikke tilfeldighvis denne enda? :)

Desverre, denne er nok solgt

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Havnet hos meg den ^^

Ble kult med gule callipere, synes de kledde bilen bedre en de røde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan oppdatere litt av hva som er gjort i det siste. Har fått byttet olje og oljefilter. Byttet alle tennplugger, da den ene viste seg å være defekt, denne har også tatt med seg en coil. Den blir byttet i morra sammen med ny LMM og coupe filter. Så kommer det oransje sideblinklys og nytt lykteglass på venstre side pga defekte spor. Så skal jeg montere catchtank på åndingen på olje som i dag går inn til innsuget på kompressoren. BMW scanner er også på vei så jeg kan programmere us blink osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sitter original clutch på den. Men ser ut som jeg må bytte toppakningen da det drypper litt innerst på passasjersiden over grenrørene. Anbefaler deg å bytte den hvis den ikke er byttet bare for å være på den sikre siden..... Fikk på ny multireim og ac reim i dag, pluss at jeg har byttet strammehjulet til den hydrauliske strammeren. Greit å få byttet litt slitedeler innimellom :P

Og jeg har en original Mtech 2 frontfanger for salg om ikke så lenge, så ta kontakt hvis noen trenger ;)

Jatakk til fangeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Betyr det at de er behandlet med noe? Sitter å ser på litt forskjellige finisher på CCW og ble litt i stuss :P Litt kjedelig om de oksiderer etter en stund når det ikke er polert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...