MagnusHN Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 +10 poeng til deg mister De var røde før men synes gule passet bedre Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! Du har ikke tilfeldighvis denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! Du har ikke tilfeldighvis denne enda? Desverre, denne er nok solgt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 gule kalipere var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 CSL luka er nå byttet ut med den orginale! Rop ut hvis noen trenger en CSL luke til facelift sedan i carbon! Du har ikke tilfeldighvis denne enda? Desverre, denne er nok solgt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Havnet hos meg den ^^ Ble kult med gule callipere, synes de kledde bilen bedre en de røde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Kan oppdatere litt av hva som er gjort i det siste. Har fått byttet olje og oljefilter. Byttet alle tennplugger, da den ene viste seg å være defekt, denne har også tatt med seg en coil. Den blir byttet i morra sammen med ny LMM og coupe filter. Så kommer det oransje sideblinklys og nytt lykteglass på venstre side pga defekte spor. Så skal jeg montere catchtank på åndingen på olje som i dag går inn til innsuget på kompressoren. BMW scanner er også på vei så jeg kan programmere us blink osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Jeg fikk ikke kodet us-blink på bilen til Danielk ('04 320d) med BMW Scanner, får gjort det på min egen, men på bilen hans var ikke det et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 hmm, min er 2003 (sen 2002 modell). Får håpe det går Hvem BMW scanner har du? Den som heter BMW scanner 1.4.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Har 1.4.0 ja, fantastisk enkelt og ryddig program. Selvom det er veldig begrenset hva man får tilgang til og hvilke feilkoder og slikt man kan hente ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Nei, sitter original clutch på den. Men ser ut som jeg må bytte toppakningen da det drypper litt innerst på passasjersiden over grenrørene. Anbefaler deg å bytte den hvis den ikke er byttet bare for å være på den sikre siden..... Fikk på ny multireim og ac reim i dag, pluss at jeg har byttet strammehjulet til den hydrauliske strammeren. Greit å få byttet litt slitedeler innimellom Og jeg har en original Mtech 2 frontfanger for salg om ikke så lenge, så ta kontakt hvis noen trenger Jatakk til fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hvilken finish har du på CCW-sentrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 De er bright brushed clear anodized Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Betyr det at de er behandlet med noe? Sitter å ser på litt forskjellige finisher på CCW og ble litt i stuss Litt kjedelig om de oksiderer etter en stund når det ikke er polert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 De er anodiserte, er ikke helt sikker på hva det er men er en slaks behandlingsmåte slik at de holder seg slik Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Supret. Liker den finishen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå