MagnusHN Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Var den jeg likte best også, er ikke så mange som har det heller Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Kan vel oppdatere med noen bilder her da det ikke skjer noe spesielt med bilen for øyeblikket Resten ligger her: http://www.flickr.com/photos/89944874@N ... 946511460/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Flotte bilder.. Forresten, som jeg har informert Thundercunt om.. Ta å kontroller mutter på drevet til oljepumpen.. Er en STOR svakhet på M54b30 at denne løsner. Spesielt vis man har overladet den, og økt turtallsperren. Det var årsaken til at min havarerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Takk for info, skal sjekke det ut Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 mangler bare m3 eksosen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Det kommer nok ikke på denne Neste på lista er manuell kasse og litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 synd, det hadde vært veldig pent manuell blir bra! syns lakken ser så fin ut, har du rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Rust i venstre bue foran, under grepslista på luka pluss andre ting jeg irriterer meg over. Som et par mikroskopiske bulker og småriper her og der Det synes heldigvis ikke på bilder for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 hehe nei den ser strøken ut E46 er verdens fineste bil, liker hvordan du har moddet den, envy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Den jevla grepslista er sykdom på e46. hadde akkurat samme problemet på gamle 316 min også var det den eneste rusta som var på bilen å! Skal du lakke panseret?? <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Digger looken på bilen din:-) pent og ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Den jevla grepslista er sykdom på e46. hadde akkurat samme problemet på gamle 316 min også var det den eneste rusta som var på bilen å! Skal du lakke panseret?? <3 Haha, fått med meg det Panseret skal ha lakk ja! Så skal det valses en del. Blir nok ikke før vinteren desverre, men til starten av neste sesong Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Digger looken på bilen din:-) pent og ryddig Hyggelig å høre Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Grom bil og flotte bilder(!!) Kamera specs og redigeringsprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå