carlhaakon Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Kanskje han er utbrent hehe. Neida kommer vell en god oppdatering etterhvert;) Er vel mer fylla og damer tenker jeg Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Den nest bakerste potta har ikke vært der så lenge jeg har hatt bilen, og lyden er ganske ålreit Har ikke fått gjort noe med bilen enda, har jobbet en del og hatt andre prioriteringer de siste ukene får vel ta meg en tur bort på verkstedet i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Den nest bakerste potta har ikke vært der så lenge jeg har hatt bilen, og lyden er ganske ålreit Har ikke fått gjort noe med bilen enda, har jobbet en del og hatt andre prioriteringer de siste ukene får vel ta meg en tur bort på verkstedet i morra. Vurdert å fjerne denne selv, da den bare fjerner resonans eller noe.. Har lest at folk har bytta bakpotte, men ikke blitt fornøyd med lyden før de har bytta denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Har kun fjerna den nest siste på min 328i, syns ikke det ble særlig lyd forskjell. Bittelitt kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Kjøp nye grenrør, da merker du stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Kom to pakker i dag "m3" speilene som sitter på bilen skal selges, så om noen er intr er det bare å si ifra kortsluttning og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Se her ja. Snadder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Pris på m3-speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Tenkte 1500,-. Disse passer bare på sedan pga brakettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Ah, kjipt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Passer til touring også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Passer til touring også tror jegDet stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 For en e46 du har! Den er nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Tusen takk Har fått på plass girbelgen i helga og testet noen Hartge felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 17" er rått på e46!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå