m0lliz Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Herlig! vurderer og gå for det selv, men er redd det blir nedtur fra H&R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Da var bilen eu godkjent. Null feil! Leppe til frontfangeren er bestillt for og sprite opp utseende litt i vinter. Noen som vet va garantien dekker av foringer osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 godt når bilen går igjennom eu åssen leppe blir det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Det blir bare midlertidig leppe, den som leveres i plast og i carbon hos GS. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre med bilen utvendig enda, og fronten er så lik alle andre når den er så urørt. Driver og ser etter Grøftlys i led og led i ringene, hvor er det best og kjøpe dette? ønsker ikke fullt i feilkoder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 ser den.. Jeg kikket litt på en leppe på modbargains, men den kosta flesk også. har sett litt rundt på nettet, å nå sjesker jeg på 1M look front. hadde vært gøy å gjort noe med fronten som ikke alle andre her i Norge har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 viewtopic.php?f=6&t=249137&p=2661263#p2661263 Vi får fortsette på denne tråden matsi! Får man kjøpt ferdig 1M look ? Måtte lage egen tråd til den likevell ) enklere og ryddigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Ja, mener på at jeg fant en side der de solgte til både m3 og nonM3 pre LCI og LCI men så var det jo det å finne den siden igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå