Netlandet Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Hei. Slenger ut noen bilder av mitt rullende prosjekt. Bilen er en rød 90 mod 318IS uten takluke med S50b30 motor. Andre specs er: - E30 M3 tannstang - Nylon eksentriske foringer i bærearmer foran - Nylon foring i diff - Powerflex i travers - Bilstein coilovers og justerbare topplager (Camber og caster) - Svart taktrekk - Sabelt ratt - Is frontleppe, Zender sideskjørt og IS flipp på bakluke - Rødsotete baklykter og tonede frontlykter - Masitaly Sagitta 17 og BBS krysseiker 15 - Batteriet bak - Skivebremser foran og bak Motormessig er det en original S50b30 motor. BKF er Golf 1 flyttet sideveis. Stumme motorputer, Getrag girkasse og ix-diff. Brukt den siste tiden på å gjøre om småting for å få bilen i god teknisk stand og kommer til å fortsette med det. Slenger ut noen bilder: Flere bilder kommer! Interessert i å kjøpe: - Pene 17 felger til E30 (BBS LM, Brock B1, Azev A, Borbet A osv) - Originale sportsstoler 2-dørs - Tåkelys - M-tech 2 bakfanger - MHW baklykter - Originalsotede blinklys Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Er også ute etter en E46 316/318i motor (M43b19tü). Trenger den kjapt, så om noen har en slik så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Har sportsstoler i delskin til coupe. Førerstolen er ganske slitt i skinnet, så 500 for begge Skal bort siden jeg har fått hendene på 4dørs interiør Mvh Rune Følid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Men du holder til ganske langt unna skjønner jeg? Noen mulighet for frakt til østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Kan høre på jobben på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Vurderes solgt! Send PM eller nå meg på 9707741 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Fått satt inn bøttestoler og shinet bilen skikkelig nå Bøttestolene er montert på org understell og ble bolt-on i bilen med skyveskinner i behold Også fått på nye dekk på Masitaly felgene Har også vært på Gatebil Rudskogen og det ble kjøring både lørdag og søndag. Kun et heat på søndag pga mye kø, så jeg kom ikke engang ut av campen og ned til depoet. Men stort sett fornøyd med at bilen har fungert bra og alt har gått greit. Sliter litt med kjøling på vannet på banen, men ordnet seg med å vippe opp panseret Har en el-vifte, men den er litt liten så skal ordne 2 stk. Skal også legge luftrør fra fronten og opp til radiatoren da den originale grillen er rimelig tett. An-koblinger på oljekjøler er også på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Pen bil, sikkert morro å kjøre også men den fortjener noen andre hjul syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 [ Bilde ] Jøss, stilig bilde Stod forøvrig 1,5 time i kø der og endte opp med å ikke få kjøre på heatet i det hele tatt. Fikk lirket meg ut av køen og kommet meg over på andre siden hvor det var enkelt å slippe utpå og etter det ble det ikke mye kø på meg! Pen bil, sikkert morro å kjøre også men den fortjener noen andre hjul syns jeg Veldig morsom å kjøre ja, dog litt vel stiv for veien kanskje, hehe Helt enig, er på utkikk etter det! Har prioritert div annet på bilen før hjul, men jeg håper på å få tak i Azev A, Alpina rep, BBS LM rep el lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Har ein kompis med eit sett AZEV A 16". Han har og eit par med BBS LM reps 17" for salg. Er du int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Tja, send meg mer info om pris/bilder/hvor de er på PM så kanskje vi blir enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Her er Azev A felgane. BBS rep var solgt.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32919958 Prisen er heilt sikker dikuterbar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 viewtopic.php?f=38&t=233028 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå