NA Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 På grunn av mange useriøse bud og kjøpere legger jeg dette til salgs igjenn, nå komplett fra grenrør og ut. Selger rustrfritt Supersprint Race eksosanlegg til E-30 M3 er fra grenrør og ut. Midtre del er uten catalysator eller lyddemper, strake rør og sluttlyddemper med 2x rette utblås. Kun prøvemontert på bil og brukt ca 10mil. Dette koster nærmere 10000kr nytt. Selges ikke under 5000kr. Da med frakt i Norge med posten inkludert. På grunn av avtale om salg på dette (som viste seg og ikke bli noe av) står det nå innpakket og klart til å sendes, så har desverre ikke bilde av midtre del men den er i samme tilstand som avbildet bakre del. Legger ved illustrasjonsbilde av mellomrør: Bilder av bakpotte:
NA Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Bud mottatt. Jeg lar budrunden gå ut denne uka. Går til høyeste bud innen søndag 22.07.12 kl 00:00
NA Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Han som vant budrunden har ikke gitt svar fra seg ennå, så om du har et godt bud, come on
NA Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Ja, han som vant budrunden sier han skal ha det. Om ikke kommer jeg til å legge ut dette igjenn, men da blir det komplett hele veien. Ikke bare bakerste del.
bendikb1608 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Interessert i å kjøpe fra "downpipe" og helt bak.. Kan d være aktuelt?
NA Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Som sagt her må jeg få en endelig avgjørelse fra han som "vant" første budrunde. Om det skulle vise seg at han ikke tar det likevel åpner budrunden igjenn, da på komplett fra grenrør og ut og ikke bare bakerste del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå