Reset Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hvordan er det med parkering på gardermoen flyplass? Er det rimelig trygt der eller? Hvordan er det med kamera overvåking etc? Ikke at bilen min er verdt så mye, men er uansett drygt å komme hjem til herpet bil, eller om noen har stjålet felgene etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Har parkert der mange ganger med ymse bmw, sykkel og firmabiler, aldri skjedd noe parker inne i p husene så går det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Har gått helt fint å parkere ute og for min del. Heller ikke sett noe på andre biler. Prisforskjellen mellom phus og ute er stor Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Eller du kan bruke Dalen parkering, billigere enn å parkere på flyplassen og de har gratis buss til og fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Bruk Gardermoen Parkering og ta buss til/fra. Der parkerer du bilen din selv og leverer ikke nøklene(i motsetning til Dalen). Du kan også betale ekstra for å ha bilen inne der. Inngjerdet, overvåket og vesentlig mindre tull der enn på de store, uoversiktlige parkeringene helt inntil OSL. Ville aldri parkert der på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Mange stressede barnefamilier som parkerer der, så er du redd for parkeringsbulker / riper så hadde jeg nok holdt meg unna stedet. Ellers er det trygt der, noen tilfeller det har vært tyverier der, som f.eks felger som blir stjålet samt stereoanlegg o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå