Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

madmike ser ut som mange av de andre som labber rundt på gatebil i crocs og drikker vodka battery, men i motsetning til de som bare flyr rundt så kan han kjøre:)

Skrevet

Madmike, hva skal man si? Var og kjørte med Joacim (e30 m-tech 2 grå) når åsbø, han med corrolaen og madmike kjørte etter hverandre, den lyden i den mazdaen når han kjørte forbi var bare så pervers, vi slang oss opp i rumpa på han og mata på! MORRO :D

Skrevet

Ruskogen må utvide bana enda mer ser det ut til :lol: Er snart på tide at vi scandinaver kan slå i bordet med en skikkelig bane som står i stil med bilbyggene våre.

Skrevet

Beste treffet mitt hittil, litt kjedelig med at toppen røyk fredag men ny var på plass lørdag ettermiddag så ble masse kjøring søndag !

Å All creds til mad mike og alle de andre som reiste langt for å komme på gatebil, artig at det har blitt så stort at folk helt fra new zeland tar turen

Skrevet
Er hjemme ifra en deprimerende helg på gatebil nå :(

Hva skjedde, så du ble frakta avgårde.

da røyk bare giroverføringa.

men en helg plaget med fusk tenningsbank og varmgang i motor :(

Skrevet

Gatebil er blitt altfor stort. Jævla lei av disse party svenskene som kommer med store busser og tar all plass + fester og spiller den dårligste technoen du kan finne.

Få av dem har bil, og ikke menge som kan kjøre.

På banen er det bare gul flagg hele tiden :(

Nei, ACR og sommertreff det er teff det !!

Skrevet
Gatebil er blitt altfor stort. Jævla lei av disse party svenskene som kommer med store busser og tar all plass + fester og spiller den dårligste technoen du kan finne.

Helt eni, fikk faen meg ikke kjørt mer en 9runder iløpet av 2dager, kø kø kø, slipper bare utpå de "store" gutta. I tilegg var det jo den jævelskapen av ei DB grense på 100!!!!!!

Skrevet
I tilegg var det jo den jævelskapen av ei DB grense på 100!!!!!!

Den er der uansett. Rudskogen er jo snill i forhold til Våler, så greier du ikke DB-grensa der er det bare å bygge om.

Skrevet

Helt eni, fikk faen meg ikke kjørt mer en 9runder iløpet av 2dager, kø kø kø, slipper bare utpå de "store" gutta. I tilegg var det jo den jævelskapen av ei DB grense på 100!!!!!!

Jeg stod i 4t i kø på fredagen, fikk kjøre rundt og rett inn igjen. Da skulle de ha time attack, så var banen stengt i 40min av frikjøringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...