scoot Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 hvordan pleier trykket å være på fredagen?Mange år siden jeg har vært på gatebil nå, og jeg er mer interessert i å kjøre enn å se hele kvinneandelen fra jessheim knikke seg inntil en overstylet plastrakett +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 ^ hahahah. Skal kanskje dit. Spørs været egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hvor tidlig møter folk opp for banekjøring a? Tenkte å ta turen fra Oslo, men så kjipt å dra 6 om morran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 kjøringa begynner vel ikke før 9 ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Tar turen nedover for helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Tar turen nedover for helga Yess Med E23n eller? Den har jeg lyst å sikle litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Tradisjon tro, så går alle mine treffplaner til helvete..! fml Hmm? Kommer du ikke? Why? For de som skal sove på campen, dere får kose dere det orker ikke jeg! Sover i sprinter i depoet, mye mer deilig agitt og for de som skal kjøre, må huske på at det er 20 .000 folk der, det blir kø og mye rar kjøring, men er jo morro og se på GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Fordi nå er jeg på tur til Danmark med båten... Derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Tar turen nedover for helga Yess Med E23n eller? Den har jeg lyst å sikle litt på E23'n må på vegvesenet en tur, så den skal få slippe å dra ned dit... Blir å se i denne skuta http://i51.photobucket.com/albums/f360/ ... _66551.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Kjører fra Trøndelag i 10-11tia ikveld. Har kun hatt problemer med både caben og 7serien de siste ukene. Men tar sjansen på en biltur alikevel Vink hvis du ser en rød cab med hvite felger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 da er man ett lite stykke på vei sørover;) er fremme klokken 10 imorgen i følge gpsn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Så bristolgutta skulle laste opp bilen midt i sentrum idag. Da er vel de klare og:) Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfol ... arsel.html været ser jo faktisk litt lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Håper jeg blir klar med turbo vogna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 noen som har fått kommet seg fram eller? drar for trondheim i morgen klokka 3ish vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå