tittigulle Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 da jeg dro til sarpsborg istad stod de fortsatt på ytterskogen(bilde ovenfor) og de dreiv å gjorde seg klare på knatterød(det er mellom rudskogen og sarpsborg).... tok bakveien fra sarpsborg hjem så jeg vet ikke om de står der enda.... bakveien er: ta av mot revelsby følg veien forbi campèn og videre innover til den en ender.. tar du til venstre og følger den veien kommer du til sarp...tar du til høyre kommer du til rakkestad-askim veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Spm til de som er VANT med mye folk på Gatebil: Hvis jeg drar opp tidlig lørdag morgen, hvor stor er sjansen for at jeg i det hele tatt får kjørt på banen, hvis det er så sykt trangt som folk sier her?! Eller får alle kjørt, uansett pokker å mange som vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Trur det var mamge som ikke filk kjøre i dag:( Er på vei selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 fikk akkurat rapport om at bilen til kenneth alm er vrak Ja kræsja, men hørte på høytaller at han var hjemme og prøvde å fikse den til i morgen Ja vi får gjøre det turbo1991;) var visst teknisk 1km fra innkjørselen til banen, retning fra serp tidligere i dag hørte jeg? Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Ja var der i morgers halv 10 når jeg kjørte førbi og nå kl 19. Har forresten storkost meg, tiltross for litt nedbør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Bare sorgen for meg idag hvertfall.. Betalte inngang og 250(!) for bil i depo. Brukte evigheter på å finne meg en plass i depoet noe som var nyttesløst. Kjørte ned på en av de nærmeste campene å fikk låne litt plass mellom noen svensker og intergrale her inne. Før vakta kom å sa jeg ikke kunne være der da jeg hadde depobillett. (dette ordnet seg da han sjekket med noen andre) Stakk i sekeriteriatet for å melde meg på kjøring, fikk beskjed om at det var fullt. Toppers tenkte jeg. tatt meg fri fra jobb til ingen nytte. Etter en times tid kom det fra speaker at det var åpnet for ca 30 biler, jeg fikk hentet redskapen å meldt meg på. Så, en time til neste førermøte, sjekker programmet å finner ut at om jeg er heldig får jeg kjøre to heat..... Stiller meg i depo ca halv 3, etter 100meter sier det klunk under bilen, kjører rundt og parkerer. Mistet to av boltene til hardykoblinga. Løper så rundt på hele rudskogen for å skaffe meg noen bolter. Møtte noen hyggelige halvfulle karer med en rast M20 å så mitt snitt til å betale gutta 200,- for 3 bolter. Disse viste seg å være fra store hardyen:( Tok en ny runde på område, var innom masse folk før jeg møtte på aasbø og resten som hadde hendene fulle med den nye bilen, men her fikk jeg hvertfall en bolt som kunne brukes. Noen fra BDT hadde også en standard maskinbolt med mutter. Monterte sammen greiene å kjørte hjem.... Takk til de som hjalp til stemmer med teknisk, ja. de stoppet ikke meg men. hverken til eller fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Kortvarig morro med e28n . Nå blåser eksosen ut ved pluggen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 huff trasig når det blir så mye styr:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 kjent for å være trasig opplegg. til og med kenneth groth ble nektet inngang da crewet dro i forvegen for å rigge stand osv.. fordi dem kom litt over 00:00. Han i Norge som var en av de første til å drifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 dævdn er det så ille her? Noen her som er på campen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Er visst altfor mye folk og kø, noen kamerater av meg dro hjem i dag etter å ha stått opptil flere timer i kø for å komme ut på bana, og clutchen/kassa tok kvelden. Tar meg en tur innover i morra, blir sikkert ikke mindre folk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Den Store film og bildetråden fra Gatebil Rudskogen Regner med folk poster maaasse bilder her etterhvært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Da er bilen klar til i morgen. Skal ta denne til og fra rudskogen for en kompis, forhåpentligvis kjøre litt på bane også har montert bilstein B12 kit idag, føltes veldig bra på bilen, så blir spennende å se på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Da er man på gatebil, bilen vasket og shina, og satt ut på utstilling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Tzunamivarsel! Rå som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Grise fin den bilen din tzunami! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå