Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Hehe, bare å være nøye med rengjøring, og dekke til garasjen så det ikke blir så mye støv, og passe litt på temperaturen! Har litt å si med sprøyte også, ble merkbar forskjell da jeg gikk fra Biltema til Devilbiss.Og, øvelse gjør mester! Hehe, takk!
Larsgunnar Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Ja faen 8,5" var det! ESM, BBS, same shit, different name Knekken innom buene er bretta inn bak, gjør nok det samme foran når jeg får nye skjermer.
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Same shit, men ikke 3 delt, og til 1/3 av prisen Om du skal ha nye skjermer på foran, så snitt opp indre kant, legg den inn, og tinnlegg innsiden.. Da har du plass til plenty hjul og masse senk
Larsgunnar Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Laget meg en liten arbeidstegning til coiloversene. Har en målsatt skisse i tillegg.
raynik Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 fan....lite oppdateringer her..er du ikke ferdige med coiloversene?? går tregt dette her....
Larsgunnar Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Hahaha! Lite penger å bygge bil på! Tar det litt rolig nå fram til jul.. Onsdag som kommer nå skal den ene stolen iallefall på plass i bil, skrudd... Har vært så opptatt alle de andre gangene på skolen...
Larsgunnar Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Var en snartur i garasjen igår før jeg ble dratt med på fest, så jeg fikk nappa av toppdekselet og lagt på pakning der. Der var det jaggu helt nye vippearmer. Skal tro om dette er noe forsterka-deler? Noen som ser forskjell? Lurer på at kammen også er litt vassere en org. Ingen tegn til slitespor på lobene, og motoren har gått rett over 250.000 km. Fant også ut at det vil være mye enklere å ikke gjøre noe med M-Tech 2 fangeren bak inn mot hjulbuene, men heller plaste opp innersiden på midten mot bakplata. Er 1cm glippe der nå. Synes ikke det så ille ut at fangeren kom den lille centimeteren lengre bak.
bcRichard Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Hva skal du gjøre med motoren? Putte rett i eller overhale?
Larsgunnar Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Har jo allerede satt i motoren Denne blir som den er, så skal jeg heller bygge opp en ny motor som får fullstendig overhaling med alt nytt, + en føner
bcRichard Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Åja, har ikke fulgt så mye med.. Høres bra ut
Larsgunnar Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Tatt et par bilder av bakfangeren nå. Lurer på hva jeg skal gjøre på den biten der.. Plaste igjen mot bakplata, eller korte inn hele greia? Passer perfekt mot hjulbuene nå..
Larsgunnar Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Var en liten kveldstur i garasjen med en kompis i kveld. Fått på plass litt slanger og div jeg har lurt på, etter å ha sett på sprengskisser osv. Fått bytta motorstyring, skrudd fast BKF og bremsepedal, og ellers litt småting. Begynner vel kanskje å nærme seg oppstart snart?! Har et batteri på hånda nå, som jeg må gjøre en liten jobb for. Optima Redtop Så gjenstår det bare innsugspakning, legge batterikabel, fylle bensin osv, så tror jeg at det skal være på G!
Larsgunnar Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Da var det påtide med en oppdatering igjen! God del bilder denne gang! Ikveld begynte jeg å legge opp batterikabel, da batteriet havner i bagasjerommet. Nappa ut baksetet, og da så jeg jo dekselet til bensinpumpa/tanken, som skrek "skru opp å sjekk meg", så da gjorde jeg det, og fikk meg en overaskelse! Pumpa er søkk vekk To slanger der som ikke er kobla på noe, og en kontakt. Er vel tur/returslanger og kontakt til nåvagiver. Måtte da ta en telefon til Raynik for å høre om han hadde en pumpe liggende, og det hadde han, så den kommer vel med posten sammen med innsugspakning om ikke så lenge. Var jaggu et helt styr å dra fram den batterikabelen, men det gikk med en del bannskap og vold. Bilder! Regner med det er her denne skal kobles på? Bilde av motorrom pr. dags dato. Dro kabelen her og under gulvteppet. Så dro jeg av dekselet til pumpa/tanken. Heldigvis hadde Raymond her liggende en pumpe, som han er så snill å donere! Her endte kabelen i bagasjerommet. Skal selvfølgelig vaskes her. Regner med denne skal på her med en kabelsko? Fant plutselig ut at bunnpanna var noe lav.. Skal sies at bilen står på kappafjører foran og hjul uten luft da. Skal bli deilig å få på skikkelig justerbart. Heldigvis har jeg denne å lage skliplate av. 2mm rustfri-plate, 2x1m Sånn er ståa med dekk og luft. Dette er utbørna dekk som sto på delebilen. Slik ble det altså seende ut til slutt med ledningskaoset.
Pedi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Da var det påtide med en oppdatering igjen! God del bilder denne gang! Nice! Regner med det er her denne skal kobles på?[ Bilde ] Ja, men husk at kabel til dynamo (B+) skal innpå der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå