tommyheimberg Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Du er utrolig dyktig!, liker updatesa dine!, skjer det noe med bilen om dagen da?
Larsgunnar Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Takk for det, Tommy! Følger nøye med i tråden din også! Tjæ, akkurat ordna meg med batteri! Venter bare på at han skal få dratt det til byen, da han bare jobber her i Harstad og bor på Andørja. Så skal jeg ordne meg en 10-liter med bensin, så får vi se om det starter når jeg vrir om nøkkelen!
tommyheimberg Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Godt og høre noen følger med i min og:-p, føler jeg bare oppdaterer for meg selv:-p. Ja blor nokk bra med strøm og bensin, håpe den fyrer da:-). Fått gjort noe mere på mtech2 bakfangeren eller?
Larsgunnar Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Hehe, lett for å bli sånn! Får håpe den fyrer ja. Kan ikke skjønne hva mere det kan være hvis den ikke starter... Ikke gjort noe mer med den enda nei. Venter til været blir varmere, så blir det vel plasting og lakk!
tommyheimberg Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Fyrer nokk:-) blir morro og se tilpassinga av fangeren:-)
Larsgunnar Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Satser på det! Fremskritt på innsugsflensen! Bare å korte inn endene nå så er den ferdig! Har prøvd den på toppen, og den passa jaggu som et skudd! Helt fantastisk! Litt småporting som må gjøres, med det hører jo med! Legger bare ut alle bildene her, jeg. Her freses siste rest av dysehullene ut. Fresa så trange at jeg må presse i dysene først, for så å montere fuelrail. Sjekke at dysene passer. Her prøvemontert på topp. Passa som et skudd! Må frese ut litt plass til mutrene bare, ble litt trang imot opphøyninga til porten.
APedersen Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Du er skikkelig dyktig ja! Blir moro å se videre bygging
Larsgunnar Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Takk for det, karer! Moro å holde på.
Larsgunnar Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Handla meg brått et sett Bilstein B16 coilovers! Disse er egentlig til E36, så jeg må vel få tak i M3 3.2 bærearmer, eller lage rør-bærearmer med samme geometri. Komplette coilovers foran uten spindler osv. Bak er det fjører og gjengerør. Sjekka nypris på en britisk side, drøye 1400 pund Fikk disse for 1/4 av prisen, så da benytta jeg sjansen. Her er noen elendige telefon-bilder av uvaska deler!
BMW E30 325 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Sikkert et kupp, og sikkert gode coils, men skal du lavt (å da mener jeg ikke ubrukelig lavt) kan det hende du blir skuffa:p
Larsgunnar Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Lite senk på disse? Kan være aktuelt med byttehandel i noe tilsvarende til E30 hvis noen er keen på det? Hvis ikke setter jeg klåfingra i det, og gjør om på noe.. Går jo an å gjenge opp røra lengre ned.
tommyheimberg Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Fjørene eåg litt lange ut?, mye gjengefelt?. Hjelper vell litt å ta av hjelpefjæra men:-)De såg nå bra ut da hvertfall:-)
BMW E30 325 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Demper og fjører er mye lengere Kun alltdis få fjøra lenger ned, eller bytte fjør, men da sprenger du jo dempern, siden den ikke skal lengere ned enn hva som går nå
Larsgunnar Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Finner vel ei løsning på det! Hvis ikke blir dem vel bytta mot E30 coilovers/solgt til fordel for E30 coils
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå