Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59


Larsgunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde fres på skolen (den på bildet), og vi har opp til flere på jobb, så det er veldig kjekt!! :) "Jobben er kjekk å ha, spesielt på fritida.."

Hater egentlig å bruke pakningsstoff, men tror jeg blir nødt til det mellom spjeld og innsug. Kunne ikke finne noe delenr på den på ETK'en på GS? Alle andre pakninger og duppedingser til vakuum hadde delenr men ikke den pakninga mellom innsuget og spjeldet.

Ikke tilfeldigvis noen som finner tak i delenr på den så jeg slipper pakningsstoff der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i garasjen ikveld. Slipt ned begge kanalene til stålet og lagt på Presto primer. Slipte igjennom et par rustpunkter jeg var klar over, så jeg må fram en liten tur med sveiseapparatet til helga hvis jeg får lånt av en kompis.

Dessverre ingen bilder, da telefonen ikke ble med...

Fikser et par bilder imorgen! :)

Men, nå kjøpte jeg akkurat et sett Alpina replica hjul i 7,5x17"! :)

Var grei pris på dem, og jeg trenger noe rimeligere enn skrudde BBS RS til å begynne med mtp alt det andre som koster grunker.

Henter dem neste helg, så ser fram til det! :)

Her er et par bilder av dem;

1052919_10151698467291142_2110482777_o_zps0ac676ba.jpg

1006223_10151708123051142_1089647828_n_zpsb9ad0840.jpg

Edit;

En liten photoshop-mod jeg gjorde nå nettopp i full fart. Tror det blir småpent. :)

4786861copy_zps463b04dd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir "P-kaill stuk" med Alpinafelgene, tøft som juling!

Får se, må få laga til "lakkboks" og slipe ned bilen først. Første prioritet er å få motor til å fungere. Men forhåpentligvis ikke så fryktelig lenge til den står ferdig lakkert. :) Må jo også kjøpe nye skjermer foran, og nytt steinbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir "P-kaill stuk" med Alpinafelgene, tøft som juling!

Får se, må få laga til "lakkboks" og slipe ned bilen først. Første prioritet er å få motor til å fungere. Men forhåpentligvis ikke så fryktelig lenge til den står ferdig lakkert. :) Må jo også kjøpe nye skjermer foran, og nytt steinbrett.

Ahaa okei :) men vil bare si at du kommer til å bli lei av bengalakken, da den aldri kan måles med vanlig billakk :) jeg hadde bilen med benga en god stund, men nå så jeg at det var dumt å ødelegge bilen på det. Siden du allerede må lakkere nye forskjermer å bil, så råder jeg deg til å få tak i billakk ;) men det kommer jo helt ann på om du liker det eller ikke. Kan bestille trailerlakk på nett billig, samme som billakk bare sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bengalakk? Har aldri brukt bengalakk, og kommer heller aldri til å gjøre det ;)

Jeg bruker en "industritype" lakk, men det er akkurat samme blandingen som på alle lastebilene som blir lakkert her i byen. Høres ille ut med "industrilakk", men blir straks helt greit om man sier lastebillakk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bengalakk? Har aldri brukt bengalakk, og kommer heller aldri til å gjøre det ;)

Jeg bruker en "industritype" lakk, men det er akkurat samme blandingen som på alle lastebilene som blir lakkert her i byen. Høres ille ut med "industrilakk", men blir straks helt greit om man sier lastebillakk. :)

Oiaa, da har jeg misforstått helt :P Mener å huske at du skrev det mange sider tilbake men kan hende jeg tok feil ;) Er det en type maling da eller er det lakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fort gjort! Har jo blitt et par sider å bla igjennom i denne tråden nå.. Mulig du tenker på det første jeg lakkerte skjermene foran og steinbrettet med? Det var emaljelakk.

Det jeg bruker nå er en lakk, og ikke en maling, så ingen fare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fort gjort! Har jo blitt et par sider å bla igjennom i denne tråden nå.. Mulig du tenker på det første jeg lakkerte skjermene foran og steinbrettet med? Det var emaljelakk.

Det jeg bruker nå er en lakk, og ikke en maling, så ingen fare. :)

Benga er skjit ! Lastebilakk er samme lakk som 2komponent (akryl) bilakk, bare det at den er billigere. For min del lønner det seg ikke å bruke lastebilakk pga har ikke rabatt på den , det rare e at bilakk blir billigere med 30% rabatt :D det gjeld standox .

Kordan merke e det du har brukt lars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...