Larsgunnar Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Da var panseret kommet på bil! Synes det ble deilig.. Får ta begge dørene når det passer. Skal gjøre det sånn at jeg lakkerer alle "deler" for seg selv, altså dører, takluke og bagasjelokk, så er det kun "karosseri" igjen som trenger lakk, etter rustsveisinga såklart! Bilder; Klaska i Momo Drifting rattet fra 240'en. Raynik, du vet ikke tilfeldigvis km.stand på 320'en? Dette er instrument fra 325'en.. Skulle likt å visst hvor langt den egentlig har gått.
Larsgunnar Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Renska bagasjerom idag. Der var det en del rust å finne, heldigvis kun overflaterust! Ble slipt ned med roterende stålbørste på vinkelsliper og la på et godt lag industrigrunning.
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Ser bedre og bedre ut, Lars Gunnar, stå på med pent og gjennomført bygg!
Larsgunnar Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Da ligger venstre dør med første strøk lakk på. Våtslipt med 1000, så ingen kan klage på at jeg har pussa med for grovt papir! Strøk nr. 2 på framsia imårra, så blir det baksia etter det.
Larsgunnar Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Bilder av døra som nå har fått strøk nr. 2 med lakk på. Edit, sistestrøket på!
Larsgunnar Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Gjort det litt triveligere å lakkere i garasjen! Presenninger for 500 spenn skulle duge.. Slipper å måtte ta fram vaskebøtta, zalo og svamp etter hver gang jeg har lakkert noe! Kommer vel første strøk på baksiden av døra idag!
Larsgunnar Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Bitteliten pakke fra eBay idag, og lakkert siste strøk innvendig i døra! ///M <3
Larsgunnar Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Ting skjer igjen! Strøk nr. 2 med klarlakk har landet på døra, så den ligger å tørker nå. Får se om jeg legger strøk nr. 3 i kveld eller imårra. Imorgen blir det vel å handle mer lakk, og ta hjem den andre døra, koffertlokk og takluke. Slenger ut et bilde senere av døra! EDIT:
Larsgunnar Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Da var døra kommet på bilen! Har tatt hjem takluke og bagasjelokk for lakkering, tar vel den andre døra en dag også. Skal våtslipe og polere etterhvert, så blir det vel bra.
raynik Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 ser bra ut det der, må du få tatt bilde me front å sia så man ser heilheita...
Larsgunnar Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Var så jævlig trangt i garasjen, og nedoverbakke utenfor garasjen, så er litt vanskelig å få trillet den ut... Trilla ut en gang her, og jeg brukte vel en time på å få jævelen inn igjen! Men jeg skal se om jeg får til noen bedre helhetsbilder!
Pedi Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Monter deg en veggmontert el-vinsj som kan dra bilen inn igjen.
Larsgunnar Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Vært innom tanken, men det er jo penger jeg kunne brukt på bilen.. Hardt å bygge bil og samtidig leve på stipendet fra VGS! Kan jo kjøre den inn og ut veldig snart, bare jeg får lånt det jævla sveiseapparatet.. Går i sirup der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå