Gå til innhold

Bilforsikring

Gulbrandsen95
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E91 320d kasko med 20% startbonus som 19 åring. 27 000kr...............................

Hvordan klarte du dette? :P eg hadde nettopp en E90 320D med 20% som 20 åring og den kostet 17.000,- med if super kasko.

Hvordan klarte DU dette? :P

Hvis det er slike vanvittige forskjeller, må jeg vite det, for nå skal vi ha en 118d, og blir spennende å se prisen på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen rundt forbi er syk.

På min E46 var prisen skyhøy, husker ikke hvor dyr men når jeg rett etterpå kjøpte hus, båt, veteranbil og fikk på reiseforsikring på meg og dama osv ble totalen lavere enn bilen alene var uten hus osv :shock:

Fant også ut at Sparebank 1 eier Unison, så jeg fikk like god pris hos sparebank 1 til slutt.

Er faktsik smart og bruke en time på tlf og sjekke litt priser.

Syns uansett det er dyrt nok, er vel 20-25 lapper totalt i året nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde gidda det, hadde jo det vært helt 100 :)

Er gått i den fella at jeg aldri har satt forsikring på meg, så starter fra scratch :(

Så må begynne å samle meg bonus nå :) Er 21!

Viss du sender fullt navn, type bil, og alder på bil.

Så kan eg sjekke opp på jobb i måro, vi har gode avtaler og eg kan tengne forsikring igjennom oss til deg viss det blir aktuelt.

Send info på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt til vett og flyttet til søt bror.. udersøkte litt priser på div bmwer

e39///m5---8998 sek... full kasko

e61///m tech 523i 6400 sek full kasko og 1000 kr i egenavgift ved ulykke

e34///m5---6525 sek

men så er jeg 30+ pluss da..

onkel barnet mitt betaler 7800 for sin e36 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

BMWCCN har mottatt brev fra Unison om at avtalen vår desverre sies opp. Grunnen til dette er en fusjon mellom Unison og Sparebank1 forsikring. Dette innebærer at medlemmer av BMW Car Club Norway som har unison forsikring vil få en økning i pris i februar 2013. Vi takker for samarbeidet med Unison og jobber med å finne en ny samarbeidspartner. Vi er allerede i dialog med flere og vil komme med ny info så snart som mulig.

Hentet ifra BMWCCN sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet vertfall at Terra etter min erfaring er nokså "snille" med 18 åringer i forhold til mange andre forsikringselskaper som krever gull og grunne skoger når de hører orden ungdom og BMW. Og Terra ikke er så dyre fra før av heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...