kevine30 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 hei har da solgt e46 330i coupen som jeg hadde, så da må jeg ta ibruk denne som har stått i garasjen i 3 år som har hvert eid av en gammel mann så av svigerfar sist. men for 3 år siden fikk dama mi denne! Det jeg har gjort: supersport cirka 30mm senk godkjent i vognkort! short shift Skiftet motor pga andre motorhavari. Kn filter BBS kopi felger nye baklykter++ blir ikke så mye mere påkost på denne pga skal PRØVE å spare til banebil til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ble Eu ok igår, har ikke hvert skilt på den på 3 år! her er etter ny felgene som jeg kjøpte for 3 dager siden. Skal ha (Bosch) senk imårra tenkt æ vist du forstår å skal se om jeg får tid til å POLERE den skikkelig i helga skal foresten på lang tur neste helg Sverige-Danmark-Tyskland! så skal Montere Skiboks som er i bilens farge løpet av neste uke, kan bli lit stilig med mere senk å skiboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 felgene på første bilde, 5 Eiker felger med 2 bra dekk og 2 lit slit selges snarest noen som er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 prøvde Concave 20toms felga som æ hadda på Bmw E60 Simply Clean en gång Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 det blir bra, men IKKE med 20":) e34 er latterlig gode å kjøre! Klarer ikke å beskrive hvor mye mer slitsomt det er å kjøre w124 enn e34, og de er konkurrente fra samme året. Blir bra med rs'r og senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Blir bra med mere senk og en skikkeli polering 20toms var bare for morro å prøve go bil, men savna mær å kjør e46! E bere en m50b20 motor ti na. E så steika dau, må planlegge forbikjøring i god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 lenge sia det har hvert oppdatering no har fått kappa fjørin meir å å montert gul lyktefilm å takstativ er i danmark på ferie no, så fant jeg en bmw e34 535ia som det var M5 sideskjørt og bakfanger og M5 Interiør delskinn med El-justerbare stoler med memori å motor som funka som bare det så da kjøpte jeg den for 5000kr bilen er faktisk i veldig bra stand! så jeg har fått skiftet over M5 interiøret i bruksbilen vår! etter mye arbeid, interiøre som va ti bruksbilen var det nedfelbar rygg osv! så måtte kappe bort mye braketer og lage nye osv men ble bra til slutt Har også skaffet meg Turbo, intercooler, å dysene fra 535 skal jeg bruke! så skal montere når jeg kommer hjem til norge mangler bare turbochip og grenrør! blir bare sånn snikturbo bygg! dårli bilde, var bare et jeg tok her en dag! trengs seg en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Kult. Hvordan skal du få med resten av bilen hjem til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 skal ikke ha bilen me te norge :)blir stående her i danmark til min mor skal ta ut motor å det som er brukbart å sende det til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Aaah, mora di bor der ja? Da blir det straks lettere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 blei fin nå bukken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 316: blir lit lettere da ja NBcustom: vart bedre, har idag montert m5 sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 tøft, du begynner og få stuket på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 lenge sia det har hvert oppdatering no har fått kappa fjørin meir å å montert gul lyktefilm å takstativ er i danmark på ferie no, så fant jeg en bmw e34 535ia som det var M5 sideskjørt og bakfanger og M5 Interiør delskinn med El-justerbare stoler med memori å motor som funka som bare det så da kjøpte jeg den for 5000kr bilen er faktisk i veldig bra stand! så jeg har fått skiftet over M5 interiøret i bruksbilen vår! etter mye arbeid, interiøre som va ti bruksbilen var det nedfelbar rygg osv! så måtte kappe bort mye braketer og lage nye osv men ble bra til slutt Har også skaffet meg Turbo, intercooler, å dysene fra 535 skal jeg bruke! så skal montere når jeg kommer hjem til norge mangler bare turbochip og grenrør! blir bare sånn snikturbo bygg! dårli bilde, var bare et jeg tok her en dag! trengs seg en vask [ Bilde ] Alt virket bra i denne tråden helt til jeg leste det jeg merket med rødt. Kjøp deg ordentlige fjører a, du kjører jo en svamp akkuratt nå. Fjørkapping kan volvogutta få holde på med, vi holder oss for gode til sånt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Har supersport 30mm eller 35mm! Så etter hvert ville jeg bare senke den mye mere! Så da kjøpte jeg Lowtech med en kompis som påstod at det va 60-80 senk! Men da jeg monterte ta faans skappe så va det det bare 30mm!! Så da vart det nødløsning før æ dro på ferie å dra fram vinkelslipern så blir vell nye fjøre etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå