kevine30 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Joggis: Takk takk Kristian: når det står en 2liter i fra før så hvorfor ikke bruke den til den tar kveld så skifte?! Har foresten en m30b35 motor liggende som blir erstatta seinere rekna æ me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Må legge ut mer film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 mer senk så hadde denne blitt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 får se om det blir mer film skal innvistere i turbochip å clutch da blir det mere film joggis: har lyst å senke mere, men da kan du ikke bruke bilen! bunnpanna er tynnslitt allerede er GANSKE lav under bilen! må tenke litt på fruen å, hennes bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 14.7 e på sugemotor feil... ingen motor er optimal på 14.7 på pådrag.. men på lett belastning og "cruising" så er 14,7-15 optimalt på alle motorer, turbo eller ikke. under belastning burde den gå nedover fra 14,7 til 11.8-12.4 alt ettersom hvor bra tenningsmappet er. på sugemotor så kan du fint ha 13-13.2 i afr på full gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 får se om det blir mer film skal innvistere i turbochip å clutch da blir det mere film joggis: har lyst å senke mere, men da kan du ikke bruke bilen! bunnpanna er tynnslitt allerede er GANSKE lav under bilen! må tenke litt på fruen å, hennes bruksbil min er endel lavere og jeg tar nesten aldri nedi med den. fremhjulene sitter ganske langt fremme på e34 så du tar ikke så ofte nedi som du skulle trodd. Bare til å ta det rolig over humper osv, så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Morty999: Okey min magra faktisk litt ut nå på 0.6bar med orginal hjerne! Så må ha turbochip! Joggis: Men kommer lit an på hvilke hjul du har på å da trur æ ha 17/35/225 eller så va det 40 profil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Denne var veldig tøff! Syns den er nok senka, er jo artigere å kjøre bil en å ta bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 takk begynner å bli fornøyd, vist det har kun hvert jeg som har brukt bilen har jeg kunne hatt bilen lit lavere! men fruen sin bil! pluss at vi er avhengig av ferge for å komme til fastland! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 noen bilder etter vi var på ferie i danmark i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Da har jeg montert ny turbon, M5 3.6 liter dyså, turbochip fra fekzen.se kjører nå med 0.9 bar, og fungerer meget bra nå såg ein på forumet som benket 277hk med 0.9 bar! så tipper 260-270hk i denne! Må nesten legge ut bilde av ny bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå