ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 ja, skal være alarm på din enkleste er og dytte hardt på bilen, da går alarmen av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har jeg hørt at man kan trykke på bakluke-knappen på nøkkelen noen ganger så går alarmen.. kan også være noe jeg har fått for meg, skal prøves hvertfall Liker bilen din, gode biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 følger med her, har blitt fin den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Har jeg hørt at man kan trykke på bakluke-knappen på nøkkelen noen ganger så går alarmen.. kan også være noe jeg har fått for meg, skal prøves hvertfall Liker bilen din, gode biler. takk for det, håper neste års felger passer like godt som årets har du tunet bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har ikke tunet nei, men har fått tilbud på et bmw verksted på 143 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 kan legge inn 118 tune, 182 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Du jobber på bmw verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Testet nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Mener ikke å være frekk , men passer ikke de helt utmerket på e28'n din? Syns de blir litt for "gamle" til den gromme ener'n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hehe, heeeelt feil innpress Og de er litt for pene til og bruke opp på den bilens bruksområde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Ja, jeg tenkte mer på at felgene og e28 stammer fra samme tidsepoke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Den ser jeg men det blir nok de her skal shines i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg liker det veldig godt, ealoken! Hvorfor skal alle være så #?(%#% like? Synes de ser svært så hjemme ut på E87'en din Ja, og forresten.. De fleste "gromme" biler ruller rundt på felger med design fra en heeelt annen tidsepoke nå til dags.. Replicaer overalt! Snart så det er feitere å kjøre Kia med Works-felger enn Bmw med replica-felger spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg liker det veldig godt, ealoken!Hvorfor skal alle være så #?(%#% like? Synes de ser svært så hjemme ut på E87'en din Ja, og forresten.. De fleste "gromme" biler ruller rundt på felger med design fra en heeelt annen tidsepoke nå til dags.. Replicaer overalt! Snart så det er feitere å kjøre Kia med Works-felger enn Bmw med replica-felger spør du meg Takk Nytern, jeg synes de passer helt perfekt Retrofelger er jo også i vinden om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Synes det så knallmut jeg lauken. Ikke mange enere med de felga i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå