Sortodden Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Da har jeg endelig kjøpt meg 5serie igjen, etter at jeg solgte min første i 2009. Har siden da savnet den bilen. Denne gangen skulle jeg egentlig ha 525tds eller lignende. Fant en som så bra ut på nettet, tok med faren min da han ofte ser ting jeg ikke gjør. Bilen vi fant, var bare søppel. Desverre. Faren min hadde tilfeldigvis kikket på en BMW som var ikke langt unna der vi så på den første. Dro dit, så på bilen og kjøpte! Endte da opp med akkurat sånn bil jeg egentlig ikke ville ha. Grønn, trelister innvendig og 520 bensin. Men når vi så på bilen, prøvekjørte og gikk over den fant jeg ut at denne kan jeg ikke dra fra. Den har gått 179', fullt servicehefte, ikke rust noen steder, skinn, multifunk ratt, orginal cdspiller(istedenfor kassettespillerdriten), fire koppholdere(!!!), regnsensor og takluke. Fikk den til en bra pris og når bilen var såpass bra måtte jeg kjøpe. Tror dette er hele utstyrslisten: 220 SELF-LEVELING SUSPENSION 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 386 ROOF RAIL 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 469 CHILD SEATS IN REAR, INTEGRATED 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 666 RADIO BMW BUSINESS CD 842 COLD CLIMATE VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 928 TYIRE CONTROL 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER Denne har ihvertfall mer utstyr enn den forrige jeg hadde. Er veldig fornøyd så langt og grønnfargen har vokst litt på meg. Har også noen planer for bilen: -M fangere -Org hella lamper -Svarte nyrer -Baklys med hvite blink/Utført -Rodell d58 18" -Sote rutene -Kanskje senk om jeg får overtalt fruen. -Lakkere lister svarte. -Nye skilt/Utført -Kanskje led i tåkelys og ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Gratulerer med ny bil, skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Gratulerer med ny bil, skal følge med her! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Enda en til fra Eidsvoll ja, skal følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Enda en til fra Eidsvoll ja, skal følge med! Ja, kjørt BMW en stund, men denna kommer nok til og syns mer enn den forrige. Jeg har sett etter bilen din, men har ikke sett deg enda. Gratulerer med ny bil, skal følge med her! Takk for det. var det deg jeg møtte hos Kim på bristolgarasjen? I dag har jeg byttet baklyktene til hvite blink. Ble veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Gratulerer med ny bil, skal følge med her! Takk for det. var det deg jeg møtte hos Kim på bristolgarasjen? Det stemmer på en såkalt prikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Idag har jeg fått henta de nye skiltene jeg bestilte. Syns det ser litt finere ut. Bilen er fantastisk og kjøre selvfølgelig! Kjøpte også takstativ til skiboks så jeg har litt ekstra plass når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 ekstralysene i grillen gotta go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 ekstralysene i grillen gotta go Ja, det er jeg enig i, men vil vente og se etter jeg har fått på svarte nyrer. Hvis de blir " usynlige", blir de der. Men jeg regner med jeg river de av. Ekstralys har ingenting på bmw og gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Tror nok svarte nyrer vil markere lysene enda mer, så ta dem av og kast de så langt du makter så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Tror nok svarte nyrer vil markere lysene enda mer, så ta dem av og kast de så langt du makter så fort som mulig Det tenker jeg og,egentlig. De lysene var det første jeg la merke til når jeg kikka på bilen første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Han som har montert de har jo gjort et tappert forsøk på å få på noe ekstralys, uten at det skal se helt forjævlig ut når de sitter forran på brakett hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Han som har montert de har jo gjort et tappert forsøk på å få på noe ekstralys, uten at det skal se helt forjævlig ut når de sitter forran på brakett hvertfall da Ja, han har prøvd skikkelig, det skal han ha. minner om 240 når jeg skimter lyktene gjennom grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Liten update. Har fått tak i skiboks så jeg har litt ekstra plass. Med to hundebur så er det ikke mye plass til bagasje. Ellers så har jeg bestilt svarte nyrer, og funderer på og ordne lys i dørhåndtakene inni og ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Ny oppdate! Dagen i går og litt i dag gikk med på og montere m5 front, svarte nyrer og fjerne ekstralysene i grillen. I går regna det voldsomt hele dagen, så jeg og broren min gikk til innkjøp av et partytelt, da vi ikke har noen garasje og stå i. Det funket veldig bra, og det syns på bildet at brodern er fornøyd. Ble veldig fornøyd med resultatet. Har deksel til tauekroken liggende så skal sette på det. Må av med fangeren igjen for og bytte kontakten til tåkelysene slik at de fungerer. Kontakter har jeg bestilt, sammen med nye klips da noen ble ganske ødelagt. Fageren følger ikke buen til skjermen, så her må det en justering til, men jeg vet ikke hvor jeg fåtrtert det. Finner nok ut av det. Måtte også lagehull til lyktespylere. Det var litt knot, men fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå