Gorg Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Kjøpte denne for fire år siden om få dager. Da jeg fikk den kan det nevnes: - M-tech understell - M3 E36(?) speil - Kerscher M-line frontfanger (montert for plass til Webasto) - Webasto - Alcantara sportsseter - Harman Kardon HiFi + ettermontert sub - Bagasjeromsspoiler - Xenon i nærlys - OZ Superleggera 8"x17" felger sommer - Remus effektanlegg - KN sportsluftfilter - Sort interiør, mørk alurør lister - Sort takhimmel Bilder fra 2009: Har så gjort en del oppgraderinger - Orion 60-led AE fra Umnitza med remote-on 4300K - LED baklys fra DEPO - LED skiltlys fra Weisslicht - LED sideblink fra DEPO - LED ryggelys - LED pærer i kupe og baggasjerom - Xenon i fjernlys - Nye frontblinkere fra DEPO (ikke på bildet) - Alcantara trekk til gir og håndbrekk - "Custom" mobilholder fra Bimmian.co.uk - Oppgradert stereo med basselement fra BSW - Schmiedmann eksosanlegg (pga rust på bakre feste) - Carbonfiberfilm på ratt - Nyrer i carbonfiber - Carbonfiberfilm inni frontlyktene - Nye innstegslister i carbonfiber - M3 CSL frontfanger (kopi) grunnet oppsprukket lakk og skader på gamle, carbonfibersplittere kom med - Matt grå ringer i instrumentpanel Planer fremover: - Bytte bagasjeromsspoiler - 18" CSL look felger - Nye framskjermer - Kanskje nytt panser/baggasjeromslokk Flere bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Bildet tatt før polering Bildene under er tatt etter 3-step polering fra Meguiars. Utrolig bra resultat i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Likte gammelfangeren din 100 ganger bedre :Dden som er nå var så.. lukket.. Har også grå bil som jeg har polert med meguiars idag... kjedeli å nesten ikke få noe forskjell mensånn er det med grå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Tøff bil! Gjorde seg skikkelig med den nye CSL fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Tøff bil! Gjorde seg skikkelig med den nye CSL fronten! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Takk for tilbakemeldingene Synes selv at M3 CSL er en av de fineste bilene som er produsert, men er ikke noe forsøk på å lage en komplett CSL sedan med diesel Gamlefronten bygde mye utover, så nesten ut som underbitt.. Pluss mange skader og problemer med å bytte pærer/lykter i grøftelysa gjorde at jeg valgte den.(Webasto på høyre side) Rimelig var den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå