Gå til innhold

Bmw E 21 Gruppe 5.


wirgen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he Jo takk for det , jeg syntes denna bilen er bare helt fantastisk kul bil bmw e21 i det hele tatt men jeg må si det blir ekstra spesielt med gruppe 5 , skal på vålerbanen 26 april og teste den for første gang på bane, det blir et stort øyeblikk he he skal også opp til wurth norge for å vise den fram og spørre om sponsing bla. merkene på bilen som de kom med den gangen det blir rått tenker jeg.

2k5bcybwj752b0lmt09b.jpeg

hterxd39cbrhod71arrx.jpg

lhg3teiobwy82o9ygtin.jpg

vuzgzt5gwf6z4lb3lann.jpg

u5zlvpi6us14k9thhtmo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bygge ut felga litt mere, sette på bredere ytteringer så de bygger mer ut,den blir kansje litt lavere men ikke mye bare noen få cm tenker jeg. Skal få en til å justere spissinga og caster og camber , så den blir mest mulig riktig men vi må nok etterjustere på banen.

Ok, det blir moro å høre/se denne! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det skal bli gøy , kjørte racing med mini i sverige tidligere. så ble jeg bitt av bassillen og måtte bare bygge en sånn en.Har også noe på gang med en skikkelig grom motor ferdig levert fra Tyskland , men den kommer mye senere. Jobber med å få tak i sponsorer , det er ikke lett men man må bare prøve. Burde vekke litt oppmerksomhet denne og da ha en del reklame på bilen , bedre reklame for sponsorene skal de se lenge etter tror jeg...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

tkoehd7dvu5py7opv5e9.jpg

mtl8zmq2g9yu53qulq8k.jpg

wnrth0sqevoeia5qco13.jpg

fjumbwx019q35qkynwfe.jpg

ojm8mtkmgo1fkxn41r79.jpg

Her er det noen flere bilder , bilen er stort sett ferdig gjenstår bremsing av motor sitter 2 dobble 45 webere nå men vi har fått tak i 48 webere ekte italienske som vi skal prøve også , kansje vi klarer å ta ut noen hk til. får stabstag foran i dag tror jeg , i alumineum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...