Jump to content

Intercooler og ladetrykk.


oxygaxe
 Share

Recommended Posts

teoretisk ja, i praksis svært lite.

Det vil ha mest å si på biler som kjører med MAP basert sprut, og har enorme kjølere.

På dieslene vi driver med greier man ikke å merke noe (dog fungere disse ganske annerledes enn bensin, som jeg antar du spør om).

Link to comment
Share on other sites

i Mitt tilfelle har jeg en Nissan 200sx jeg kjøpte for å bruke som banebil til jeg ble færdi med bmwen, synes ladetrykket kommer litt sent, Kjører med APEXi sprut og lader 1,02 bar. turboen er en garret gt28, Motor skal være litt over 300hk, kjørere med 555cc dyser og større pumpe. (Jeg banna vel i kirken nå, men er bare midlertidig for å få kjørt under byggetiden) :)

Skal prøve meg litt ut, har 2 andre coolere som jeg kan teste med.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...