Gå til innhold

Intercooler og ladetrykk.


oxygaxe
 Share

Anbefalte innlegg

teoretisk ja, i praksis svært lite.

Det vil ha mest å si på biler som kjører med MAP basert sprut, og har enorme kjølere.

På dieslene vi driver med greier man ikke å merke noe (dog fungere disse ganske annerledes enn bensin, som jeg antar du spør om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Mitt tilfelle har jeg en Nissan 200sx jeg kjøpte for å bruke som banebil til jeg ble færdi med bmwen, synes ladetrykket kommer litt sent, Kjører med APEXi sprut og lader 1,02 bar. turboen er en garret gt28, Motor skal være litt over 300hk, kjørere med 555cc dyser og større pumpe. (Jeg banna vel i kirken nå, men er bare midlertidig for å få kjørt under byggetiden) :)

Skal prøve meg litt ut, har 2 andre coolere som jeg kan teste med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...